Przetargi.pl
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na terenie Powiatu Poddębickiego

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 78 00 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 78 00, fax. 43 6782701
    REGON: 73093482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na terenie Powiatu Poddębickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg na terenie Powiatu Poddębickiego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się ze specyfikacją i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót zawiera: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych, - remont patcherem, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową C69 B3 PU i grysem kamiennym 2 - 5 mm, - powtórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową C69 B3 PU i grysem kamiennym 2 - 5 mm, - zamiatanie - usunięcie luźnych grysów z nawierzchni jezdni, - ścięcie poboczy, grubość warstwy do 20,0 cm. Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji 2/5 mm oraz emulsji asfaltowej modyfikowanej szybkorozpadowej. Zamawiający nie dopuszcza przystąpienia do robót podczas opadów atmosferycznych i temperatury otoczenia niższej niż +10 stopni C oraz temperatury remontowanej nawierzchni niższej niż +5 stopni C przy emulsji asfaltowej. Zamawiający może dopuścić do użycia tylko te materiały, które odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót. Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. W okresie od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia umownego. Wspólny słownik zamówień: CPV: 45 23 31 40 - 2 Roboty drogowe 45 23 31 42 - 6 Roboty w zakresie naprawy dróg Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp., powołuje się zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest do podania nazw (firm) tych podmiotów oraz zobowiązany jest do jego zatrudnienia w charakterze Podwykonawcy. Zmiana takiego Podwykonawcy musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany Podwykonawca spełniał będzie warunki postawione przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty zakres tych prac. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawców. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacja niniejszego zamówienia publicznego - złoty polski [PLN]. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 700.00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 320, III piętro w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Poddębicach. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 12. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach