Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 46-081 Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695524 , fax. 077 4695524
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Namysłowska 44 44
46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie
tel. 077 4695524, fax. 077 4695524
REGON: 91453545000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzenwielki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Powierzchniowe utrwalenie dróg użytku rolnego w miejscowości Krzanowice i Dobrzeń Wielki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Powierzchniowe utrwalenie dróg użytku rolnego w miejscowości Krzanowice i Dobrzeń Wielki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.Zdolność techniczna -Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.Sprzęt -Posiadać lub mieć dostęp do sprawnych jednostek sprzętu niezbędnych do wykonania zadania. 5.Uprawnienia -Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (wpisaną na listę członków właściwej izby zawodowej) w specjalnościach: drogowej 6.Warunki gwarancji -Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane w specjalnościach objętych zamówieniem, - zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji. Do wykazu należy załączyć następujące dokumenty: - wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych -Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 6.Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7.Oświadczenie z art.22 - oświadczenie z art.22 8.Wykaz sprzętu - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 9.Wykaz robót zlecanych podwykonawcom - Rodzaj powierzonej części oraz zakres zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzenwielki.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu nawierzchni drogi krajowej nr 38 na terenie działania Rejonu Kędzierzyn-Koźle Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie do dnia 31.12.2019 r.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Benisza w Kędzierzynie - Koźlu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: PT i przebudowa ul. Sikorskiego
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1729 O Luboszyce - Zawada w m. Zawada - etap VI
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Maków, ul. Chabrów oraz trzech dróg wewnętrznych - sięgaczy przy ul. Mickiewicza w Praszce
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1920 O w m. Jelonki
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1326 O w m. Stare Olesno
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1952 O w m. Rzędowice
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1939 O w m. Nowe Karmonki
Dodano: 2016-06-29