Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Targowiska Miejskiego CENTRUM w Opolu przy ul. Targowej i Dubois - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane na zadaniu Budowa Targowiska Miejskiego CENTRUM w Opolu przy ul. Targowej i Dubois. Zakres prac obejmuje: - opracowanie dokumentacji technicznej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i koncepcją usytuowania kiosków, - wykonanie badania gruntu i dokumentacji geotechnicznej, - sporządzenie opinii technicznej konstrukcji dotyczącej istniejących piwnic, - rozbiórka pozostałości placów i fundamentów po obiektach handlowych (łącznie z wywiezieniem gruzu i odpadów z rozbiórki), - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie sieci wodociągowej, - wykonanie sieci elektrycznej (bez oświetlenia wewnątrz kiosków), - wykonanie monitoringu targowiska, - posadowienie kontenera sanitarnego, - wykonanie dróg dojazdowych, - wykonanie stanowisk postojowych, - utwardzenie ciągów pieszych, - wykonanie podjazdu technicznego do kontenera na odpady, - zagospodarowanie terenu zieleni, - wykonanie fundamentów słupów zadaszeń ciągów pieszych. Wszystkie wymienione powyżej zadania mają być wykonane zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz (Częścią opisową koncepcji usytuowania kiosków handlowych na terenie targowiska CENTRUM). Przedmiot zamówienia nie obejmuje: - rozbiórki istniejących obiektów handlowych (nie dotyczy fundamentów i pozostałości placów, które wchodzą w zakres zamówienia), - zakupu i posadowienia kiosków łącznie z ich oświetleniem, - wykonania zadaszeń nad ciągami pieszymi. Prace te zostały wyłączone z programu funkcjonalno-użytkowego i będą realizowane w ramach innego zamówienia przez Kupców targowiska. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 8 500,00 zł 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a, 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: - wykonaniem co najmniej jednego projektu obiektu lub budynku, w którym projektowane były branże: budowlana, elektryczna i sanitarna, - wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 700 000zł polegającej na wybudowaniu minimum jednego obiektu lub budynku zawierającego branże: budowlaną, elektryczną i sanitarną. 3. W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o prace lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: Projektantów: a) minimum jedną osoba z uprawnieniami w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), b) minimum jedną osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności architektonicznej bez ograniczeń w rozumieniu § 16 ust.1 cytowanego wyżej rozporządzenia c) minimum jedną osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 24 cytowanego wyżej rozporządzenia, d) minimum jedną osoba z uprawnieniami w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 18 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), e) minimum jedną osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 23 cytowanego wyżej rozporządzenia.. Kierownika budowy i kierowników robót: a) kierownika budowy w branży budowlanej z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust.1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), b) kierownika robót o specjalności instalacyjnej z uprawnieniami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 24 cytowanego wyżej rozporządzenia, c) kierownika robót o specjalności instalacyjnej z uprawnieniami w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 23 cytowanego wyżej rozporządzenia. d) kierownika robót o specjalności drogowej z uprawnieniami o specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu § 18 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), e) kierownika robót o specjalności architektonicznej bez ograniczeń w rozumieniu § 16 ust.1 cytowanego wyżej rozporządzenia, Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Osoba wymieniona w wykazie ma się wykazać aktualnym w dniu składania wniosku wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu w załączeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji sanitarnej - Poborszów, Mechnica, Kamionka - opracowanie dokumentacji
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków Praszka w Przedmościu
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa dróg rowerowych i tras pieszo-rowerowych na terenie gminy Turawa na podstawie opracowanej koncepcji (z podziałem na trzy zadania częściowe)
Dodano: 2016-06-22 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku PG nr 1 oraz montaż kolektorów słonecznych służących do podgrzewania c.w.u
Dodano: 2016-06-20 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa termomodernizacji budynku Szkół Miejskich nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu oraz montaż dodatkowego źródła wykorzystującego energię odnawialną służącego do podgrzewania c.w.u. w ramach zadania Termomodernizacja budynku ZSM nr 1 oraz montaż kolektorów słonecznych służących do podgrzewania c.w.u
Dodano: 2016-06-17 - Wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej dla budynku mieszkalnego przy ul. Kawalca 52, obręb Śmiłowice, m. Mikołów, pow. mikołowski, woj. śląskie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.18.2016.RB
Dodano: 2016-05-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i przebudowa pływalni krytej w Praszce
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie dokumentacji kosztorysowej i projektowej, niezbędnej, do realizacji zadania pn.: Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gmin Związku Międzygminnego Czysty Region z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2016-04-29 - Budowa, przebudowa i modernizacja prawego wału rzeki Odry na długości 150 m - wał poprzeczny gm. Bierawa
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę z rozbudową oczyszczalni ścieków w miejscowości Gościejowice Małe.
Dodano: 2016-04-15