Przetargi.pl
POWIERZCHNIOWE UTRWALANIU NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE SUPRAŚL ZLOKALIZOWANYCH: Część I - na terenie Sołectwa Henrykowo Część II - na terenie Sołectwa Ogrodniczki Część III - na terenie Sołectwa Karakule Część IV - na terenie Sołectwa Zaścianki Część V - na terenie Sołectwa Grabówka Część VI - na terenie Sołectwa Sowlany Część VII - na terenie Sołectwa Sobolewo Część VIII - na terenie miasta Supraśl Część IX- na terenie Sołectwa Ciasne

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 05065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POWIERZCHNIOWE UTRWALANIU NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE SUPRAŚL ZLOKALIZOWANYCH: Część I - na terenie Sołectwa Henrykowo Część II - na terenie Sołectwa Ogrodniczki Część III - na terenie Sołectwa Karakule Część IV - na terenie Sołectwa Zaścianki Część V - na terenie Sołectwa Grabówka Część VI - na terenie Sołectwa Sowlany Część VII - na terenie Sołectwa Sobolewo Część VIII - na terenie miasta Supraśl Część IX- na terenie Sołectwa Ciasne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe utrwalanie nawierzchni dróg z wykorzystaniem mieszanek mineralno - asfaltowych w gminie Supraśl. 2.Zakres prac obejmuje: wykonanie robót drogowych związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych według określonych w kosztorysach ofertowych przedmiarach robót na drogach gminnych w niżej wymienionych miejscowościach: 1)Sołectwo Henrykowo, 2)Sołectwo Ogrodniczki, 3)Sołectwo Karakule, 4)Sołectwo Zaścianki, 5)Sołectwo Grabówka, 6)Sołectwo Sowlany 7)Sołectwo Sobolewo, 8)Miasto Supraśl, 9)Sołectwo Ciasne, oraz oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca w ramach robót drogowych dokona zdjęcia stanu zerowego i zaproponuje rozwiązania niwelety w nawiązaniu do zjazdów na sąsiadujące z daną drogą posesje i wlotów dróg bocznych. 4. Wykonawca zbada nośność podłoża (VSS) - dna koryta i z chwilą, gdy przy osiągniętym wskaźniku zagęszczenia równym i większym od 1,0, wtórny moduł E2 będzie mniejszy niż 80MPa zaproponuje rozwiązania pozwalające wzmocnić podłoże. 5. Zamawiający oczekuje: - wykonania dróg w miejscowościach wymienionych w pkt. 1 o przekroju szlakowym: jezdnia szer. 5,0 m, ze spadkiem poprzecznym daszkowym 2% ? 0,5%, pobocza szer. 1,0 m spadkiem poprzecznym 6%, - oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Gruz z rozbiórek Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. 7. Materiał z usuniętych drzew, krzaków oraz karpy Wykonawca zabezpieczy w następujący sposób: - pnie drzew należy pociąć i przewieźć na odległość do 5km na miejsce wskazane przez Zamawiającego, - gałęzie i karcze należy zagospodarować we własnym zakresie. 8. Grunt z wykopu Wykonawca wywiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 7 km. 9. Ziemię urodzajną Wykonawca wywiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 7 km. 10. Na okoliczność przekazania w/w pni drzew, gruntu i ziemi urodzajnej zostaną spisane protokoły zdawczo - odbiorcze. 11. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, którą zarejestruje we właściwym ośrodku geodezyjnym. 12. Zamawiający wymaga co najmniej 3 -letniej gwarancji. Zakres przedmiotu zamówienia określają załączone mapy, które są załącznikiem nr 7 do SIWZ oraz przedmiary robót - załącznik nr 8. Prace nalży wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (ST) - załącznik nr 9 W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 zł (po 2 000 zł na każdą z części). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z póz. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na POWIERZCHNIOWE UTRWALANIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH W GMINIE SUPRAŚL, CZĘŚĆ ................, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SOŁECTWA................ Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 21.07.2016 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach