Przetargi.pl
POSZERZENIE KWATER GRZEBALNYCH NA CMENTARZU CENTRALNYM W SZCZECINIE - DZ. 11 - OBRĘB 2135 - CZĘŚĆ I

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2011-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka ogranizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSZERZENIE KWATER GRZEBALNYCH NA CMENTARZU CENTRALNYM W SZCZECINIE - DZ. 11 - OBRĘB 2135 - CZĘŚĆ I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poszerzenie kwater grzebalnych na Cmentarzu Centralnym w Szczecinie, dz. 11 - obręb 2135 - część I. CPV 45100000-8 45111291-6 45231300-8 45340000-2 45112710-5 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) prace porządkowe i niwelacyjne na terenie kwater A, B, C, E1, E2, F, 2) prace rozbiórkowe na terenie kwater A, B, C, E1, E2, F oraz na trasie nowego ogrodzenia, 3) demontaż starego ogrodzenia, 4) likwidacja istniejącej studni głębinowej, 5) odspojenie humusu na powierzchni kwater A, B, C, E1, E2, F i przemieszczenie na planowane tereny zieleni, 6) wykonanie nasypów pod kwaterami A, B, C, E1, 7) wykonanie ścieżek przy kwaterach A, B, C, E1, E2, F, 8) wykarczowanie zieleni pod kwaterami A, B, C, E1, E2, F, 9) wykonanie nowych nasadzeń na kwaterach A, B, C, 10) prace porządkowe, pielęgnacyjne, nasadzenia zieleni, 11) wykonanie nowego ogrodzenia, 12) wykonanie instalacji wodociągowej na kwaterach A, B oraz w narożniku kwatery D, 13) wykonanie placów pod pojemniki na odpady na kwaterach A, B oraz w narożniku kwatery D, 14) dostawa 6 szt. pojemników na odpady (1 100 l, kolor zielony, na kółkach). 3. Wykonawca zobowiązany jest - na własny koszt i we własnym zakresie - również do: 1) organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego, 2) zagwarantowania dostawy wody i energii elektrycznej, 3) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp, 5) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, 6) uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia, 7) zabezpieczenia placu budowy oraz ochrony przed dostępem osób nieupoważnionych i wygrodzenie stref niebezpiecznych, 8) wykonania tymczasowych dróg dojazdowych, wejść i przejść wraz z ich zabezpieczeniem, 9) wykonania dokumentacji powykonawczej i geodezji powykonawczej, 10) zapewnienia - w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia - obsługi geodezyjnej (wykonywanej przez uprawnionego geodetę), obejmującej m. in. wyznaczanie, stabilizację i zabezpieczanie punktów osnowy geodezyjnej odwzorowania w terenie oraz poniesienie wszelkich kosztów ich przeniesienia lub uszkodzenia. 4. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 5. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 2) Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej zawarciem, 3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą, 4) Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości robót budowlanych, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a mianowicie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: a) braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy; b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; c) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź; d) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; e) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji projektowej, nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej; f) zmiany stanu prawnego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w następującej wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych i 00/100), 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 22.03.2011 r., do godziny 11.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - 22124038131111000043932038 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w kasie Zamawiającego, w godz. 7.00 - 15.00, 3) gwarancjach bankowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 7.00 - 15.00, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 7.00 - 15.00, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, w godz. 7.00 - 15.00, 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8 i 9 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (rozdziale V pkt 6 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. W ofercie należy wpisać rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodne z pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach