Przetargi.pl
Posterunek Policji w Turobinie – zaprojektowanie i budowa posterunku modułowego

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, Gabriela Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 47 811 41 21 , fax. 47 811 15 34
  • Data zamieszczenia: 2022-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    Gabriela Narutowicza 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 47 811 41 21, fax. 47 811 15 34
    REGON: 430689052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posterunek Policji w Turobinie – zaprojektowanie i budowa posterunku modułowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa posterunku modułowego - Posterunek Policji w Turobinie.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100), 2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy, wadium może być wniesione w: - pieniądzu (przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego);- gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 poz. 299). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowaw powyższym pkt 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.6. Termin wniesienia wadium – najpóźniej do godz.11:00:00 (godzina 11, minut 00, sekund 00) w dniu, w którym upływa termin składania ofert, zgodnie z rozdziałem XV SWZ.7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa wymóg posiadania niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: a) wykaże się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie wykonanej w technologii modułowej budynku o powierzchni użytkowej budowy lub rozbudowy co najmniej 120 m2 o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł) oraz załączy dowody określające czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacje o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ. b) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi projektowej polegającej na zaprojektowaniu budowy lub rozbudowy budynkuw technologii modułowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) oraz załączy dowody określające czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacje o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SWZ.c) wykaże się dysponowaniem osobą/osobami, będącymi członkami Izby Samorządu Zawodowego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (min. 5 lat praktyki przy kierowaniu robotami, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wykaże się dysponowaniem:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży sanitarnej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży elektrycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży drogowej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ.d) wykaże się dysponowaniem osobą/osobami, będącymi członkami Izby Samorządu Zawodowego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za projektowanie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (min. 5 lat praktyki przy projektowaniu, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. wykaże się dysponowaniem:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w branży architektonicznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży elektrycznej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe,- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży sanitarnej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży drogowej i minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający może uznać, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach