Przetargi.pl
Posterunek Policji w Moryniu wraz z urządzeniami budowlanymi

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479 , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posterunek Policji w Moryniu wraz z urządzeniami budowlanymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot umowy obejmuje budowę budynku biurowego z pełną infrastrukturą, masztem antenowym, z zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej, elektrycznej, kanalizacji teletechnicznej, telekomunikacyjnej, instalacji fotowoltaicznej oraz zagospodarowaniem terenu (tj. chodniki, miejsca postojowe, ławeczki, pylon, maszt flagowy, stojak na rowery) 2. Ilość i zakres przedmiotu zamówienia: Budynek przewiduje się jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Założono nast. rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe: • konstrukcję budynku stanowią słupy, trzpienie oraz strop z płyt kanałowych; • zadaszenie nad podcieniem stanowi płyta żelbetowa gr. 15cm; • budynek posadowiony będzie na fundamentach liniowych z betonu klasy C25/30 zbrojonego stalą A-IIIN (RB500W); • fundamenty - przyjęto posadowienie bezpośrednie obiektu, na stopach i ławach fundamentowych, o konstrukcji żelbetowej z betonu klasy C25/30; • ściany grubości 24 z bloczków silikatowych. Usztywnienie pionowe ścian stanowią trzpienie żelbetowe wykonane z betonu C20/25 zbrojonego stalą klasy A-IIIN; • ściany zewnętrzne ocieplone wełną mineralną gr. 16cm; • nad otworami - nadproża prefabrykowane SBN; • podciągi żelbetowe wymiarów 25x40cm z betonu C20/25 zbrojonego stalą klasy A-IIIN z otuliną nominalną 25mm; • podłogi i posadzki - projektuje się płytki ceramiczne oraz wykładzinę zmywalną homogeniczną; • ocieplenie podłogi na gruncie – styropian EPS 100, gr. 10,0cm; • maszt antenowy - stalowy ocynkowany łącznie z podstawą wysokości 30 m od poziomu terenu. Maszt umieszczony zostanie na stropodachu budynku PP. Przewiduje się następujące prace w zakresie branży sanitarnej: • wewnętrzne i zewnętrzne instalacje sanitarne: wodociągowa z przyłączem, kanalizacji sanitarnej z przyłączem, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania z wykorzystaniem pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej; • instalacja wentylacji i klimatyzacji; Przewiduje się następujące prace w zakresie branży elektrycznej; • wewnętrzne instalacje elektryczne; • zewnętrzne instalacje elektryczne z przyłączem do sieci; • instalacja opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego; • wykonanie instalacji KD, domofonu, SSP, CCTV, SSWiN. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna stanowiących załącznik nr 6 do siwz. 3. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 4. Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczki, zgodnie z treścią art. 151a uPzp na zasadach, o których mowa w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5. Zamawiający wymagał aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, 2) instalacji sanitarnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, 3) instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji, przez jedną osobę. 6. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 7. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45321000-3 Izolacja cieplna; 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 8. Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Zamawiający wymagał aby Wykonawca lub podwykonawca zobowiązał się do zatrudnienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia. 10. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 9 powinno nastąpić przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 11. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 12. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 6 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 13. W przypadku zobowiązania się przez WYKONAWCĘ w ofercie do zatrudnienia przy realizacji zadania osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 426), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy, za co WYKONAWCA otrzymał dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty ZAMAWIAJĄCY wymagał udokumentowania na etapie realizacji przedmiotu umowy: 1) zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, poprzez przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU: umowy o pracę, raportów ZUS RMUA, ewidencji czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności. 2) statusu zatrudnionej osoby poprzez przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 14. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 29 ust.4 pkt.3 ustawy Pzp wymagał przedłożenia ZAMAWIAJĄCEMU: 1) oświadczenia o zatrudnieniu tej osoby w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę z podaniem terminów ważności umowy oraz funkcji jaką będzie pełniła przy realizacji zadania osoba niepełnosprawna, 2) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopię zawartej umowy o pracę, 3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię orzeczenia, o którym mowa w punkcie 13 ppkt 2 niniejszego rozdziału, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781), nie później niż 30 dnia od daty podpisania Umowy o roboty budowlane. 15. Zatrudnienie osoby lub osób, o których mowa w pkt. 13 niniejszego rozdziału przy realizacji zamówienia: W przypadku, rozwiązania stosunku pracy osoby niepełnosprawnej realizującej zamówienie, przed zakończeniem tego okresu, WYKONAWCA będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej nie później niż 30 dni po ewentualnym rozwiązaniu umowy z osoba zatrudniona dotychczas i trwać to końca realizacji umowy. WYKONAWCA w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o zatrudnieniu takiej osoby przesyłając kserokopie dokumentów, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 z późn. zm.) - w przypadku osoby niepełnosprawnej dokumenty określone w pkt. 14 niniejszego rozdziału. 16. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby niepełnosprawnej z przyczyn niezależnych od pracodawcy w terminie określonym w pkt. 15 niniejszego rozdziału WYKONAWCA wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy lub odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacja zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób niepełnosprawnych zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowę podjęcia pracy przez taką osobę (niepełnosprawną)). 17. ZAMAWIAJĄCY zastrzegał sobie prawo do żądania na każdym etapie realizacji budowy przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przy realizacji zadania osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, osoby lub osób niepełnosprawnych pod rygorem naliczania kar umownych, o których mowa w §13 wzoru umowy. 18. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany (z pominięciem przerw wynikających z zapisów wzoru umowy) przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w pkt. 13 niniejszego rozdziału (chyba, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po stronie WYKONAWCY), ZAMAWIAJĄCY będzie uprawniony do naliczania kar umownych określonych w §13 wzoru umowy. 19. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym paragrafie osób wskazanych w pkt. 13 niniejszego rozdziału jest równoznaczne ze spełnieniem przez WYKONAWCĘ obowiązku zatrudnienia tych osób. 20. Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 21. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszczał powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach