Przetargi.pl
POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA REALIZACJĘ TRZECH ZADAŃ ZADANIE 1 - „Przebudowa drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo - Purdka, gm. Purda” ZADANIE 2 – „Przebudowa drogi gminnej Ostrzeszewo - Szczęsne, gm. Purda” ZADANIE 3 – „Przebudowa drogi gminnej nr 165004N Silice – droga krajowa nr 53, gm. Purda.”

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA REALIZACJĘ TRZECH ZADAŃ ZADANIE 1 - „Przebudowa drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo - Purdka, gm. Purda” ZADANIE 2 – „Przebudowa drogi gminnej Ostrzeszewo - Szczęsne, gm. Purda” ZADANIE 3 – „Przebudowa drogi gminnej nr 165004N Silice – droga krajowa nr 53, gm. Purda.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego - przebudowa dróg gminnych gruntowych w miejscowościach Marcinkowo, Purdka, Silice, Ostrzeszewo, Szczęsne na terenie Gminy Purda. 2. W zakresie robót budowlanych przewidziano do realizacji: ZADANIE 1 - „Przebudowa drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo - Purdka, gm. Purda” Zamówienie obejmuje: Roboty projektowe: opracowanie kompletnego projektu budowlanego - wykonawczego przebudowy drogi wraz z niezbędnymi branżami - 5 kpl. uzyskanie dla opracowanego projektu wynikających z przepisów: kartę informacyjną przedsięwzięcia, decyzji lokalizacji celu publicznego, pozwolenia wodno-prawnego i innych opinii, uzgodnień i innych wymaganych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na realizację robót, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 kpl. wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych, opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu – 5 kpl. pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.1186 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. 2013 r., poz. 1129 t.j.) i w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r.,, poz. 1935 t.j.) . Roboty drogowe: poprowadzenie jezdni w wyznaczonym pasie drogowym, wykonanie koniecznego zakresu robót ziemnych, dopasowanie niwelety drogi do otaczającego terenu zgodnie z zasadami koordynacji trasy, dostosowanie nawierzchni do prognozowanego ruchu, zaprojektowanie i wykonanie elementów stałej organizacji ruchu drogowego, zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia drogi, zastosowanie w niezbędnym zakresie urządzeń ochrony środowiska. wjazdy do poszczególnych posesji zmianę stałej organizacji ruchu wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu, Roboty sieciowe: przebudowa (przełożenie poza obręb drogi) lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych: tj. sieć wod. kan;, gazowa, teletechniczna, elektroenergetyczna nN i SN, remont, przebudowa istniejących oraz budowa nowych urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe, montaż rur osłonowych na przewodu uzbrojenia przechodzące w poprzek drogi budowa kanalizacji deszczowej w skazanych miejscach w części drogowej, obejmujące układy przewodów podziemne oraz budowę układów do podczyszczania wód opadowych oraz odprowadzenie wód do odbiornika gruntu (studnie chłonne, zbiorniki retencyjno-rozsączające, inne analogiczne rozwiązania). Roboty inne: gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów), budowa urządzeń ochrony środowiska Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe Roboty drogowe: Parametry techniczne drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka: podstawowy przekrój jezdni 1/2 prędkość projektowa na terenie zabudowy 40 km/h prędkość projektowa poza terenem zabudowy 50 km/h klasa drogi L kategoria obciążenia ruchem min. KR - 2 o nawierzchni z kostki betonowej (w zabudowie), nawierzchnia bitumiczna (poza zabudową), całkowita długość ok. 1,7 km całkowita powierzchnia pasa drogowego objęta opracowaniem ok. 1,8 ha poszerzenie pasa drogowego na odcinku ok. 280 m całkowita powierzchnia poszerzenia pasa drogowego ok. 0,14 ha nośność nawierzchni 115 kN Roboty sieciowe: Parametry techniczne i wymogi zgodnie z warunkami technicznymi gestorów, zarządców . Przebudowa drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo – Purdka, długość około 1700m, budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 200-300 – długość około 550m montaż układu do podczyszczania wód opadowych: osadnik, separator – 2 szt. budowa układu do rozsączania wody do gruntu: studnie chłonne lub skrzynki – 1 szt. rowy odwadniające wzdłuż drogi jako rowy trapezowe lub trójkątne około L=1200m montaż rur osłonowych na istniejącym uzbrojeniu DN 250 długość max 10m– 13 szt montaż przepustów o min średnicy DN500 o długości max 12,0m z umocnieniem skarp – 11 szt. wycinka drzew lub zabezpieczenie- 11szt. przebudowa istniejącego uzbrojenia: kanalizacji sanitarnej, wody, energii elektrycznej, telekomunikacji – 5 kolizje po około 50m budowa wjazdów na prywatne posesje – 37 szt. Roboty inne: gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów lub ich właściwe zabezpieczenie) Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych, a także innych wymagań technicznych opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). ZADANIE 2 – „Przebudowa drogi gminnej Ostrzeszewo - Szczęsne, gm. Purda” Zamówienie obejmuje: Roboty projektowe: opracowanie kompletnego projektu budowlanego - wykonawczego przebudowy drogi wraz z niezbędnymi branżami - 5 kpl. uzyskanie dla opracowanego projektu wynikających z przepisów: kartę informacyjną przedsięwzięcia, decyzji lokalizacji celu publicznego, pozwolenia wodno-prawnego i innych opinii, uzgodnień i innych wymaganych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na realizację robót, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 kpl. wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych, opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu – 5 kpl. pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz.1186 t.j), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. 2013 poz. 1129t.j.) i w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018, poz. 1935t.j) . Roboty drogowe: poprowadzenie jezdni w wyznaczonym pasie drogowym, wykonanie koniecznego zakresu robót ziemnych, dopasowanie niwelety drogi do otaczającego terenu zgodnie z zasadami koordynacji trasy, dostosowanie nawierzchni do prognozowanego ruchu, zaprojektowanie i wykonanie elementów stałej organizacji ruchu drogowego, zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy, zastosowanie w niezbędnym zakresie urządzeń ochrony środowiska, wjazdy do poszczególnych posesji zmianę stałej organizacji ruchu wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu, Roboty sieciowe: przebudowa (przełożenie poza obręb drogi) lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych: tj. sieć wod. kan;, gazowa, teletechniczna, elektroenergetyczna nN i SN, remont, przebudowa istniejących oraz budowa nowych urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe, montaż rur osłonowych na przewodu uzbrojenia przechodzące w poprzek drogi, budowa kanalizacji deszczowej w skazanych miejscach w części drogowej, obejmujące układy przewodów podziemne oraz budowę układów do podczyszczania wód opadowych oraz odprowadzenie wód do odbiornika gruntu (studnie chłonne, zbiorniki retencyjno-rozsączające, inne analogiczne rozwiązania). Roboty inne: - gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów), - budowa urządzeń ochrony środowiska Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe Roboty drogowe: Parametry techniczne drogi gminnej (brak numeru administracyjnego drogi) Ostrzeszewo – Szczęsne: podstawowy przekrój jezdni 1/2 prędkość projektowa na terenie zabudowy 40 km/h prędkość projektowa poza terenem zabudowy 50 km/h klasa drogi L kategoria obciążenia ruchem min. KR – 2 o nawierzchni z kostki betonowej całkowita długość ok. 1,2 km całkowita powierzchnia pasa drogowego objęta opracowaniem ok. 0,82 ha poszerzenie pasa drogowego na odcinku ok. 115 m całkowita powierzchnia poszerzenia pasa drogowego ok. 0,05 ha nośność nawierzchni 115 kN Roboty sieciowe: Parametry techniczne i wymogi zgodnie z warunkami technicznymi gestorów, zarządców . budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 200-300 z łączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej – długość około 250m rowy odwadniające wzdłuż drogi jako rowy trapezowe lub trójkątne około L=1000m montaż rur osłonowych na istniejącym uzbrojeniu DN 250 długość max 10m– 18 szt. montaż przepustów o min średnicy DN 500 o długości max 12,0m z umocnieniem skarp – 7 szt. wycinka drzew lub zabezpieczenie- 11 szt. przebudowa wodociągu jako wynik kolizji z projektowaną drogą – długość około 100m. Roboty inne: gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów lub ich właściwe zabezpieczenie), Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych a także innych wymagań technicznych opisuje program Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). ZADANIE 3 – „Przebudowa drogi gminnej nr 165004N Silice – droga krajowa nr 53, gm. Purda.” Zamówienie obejmuje: Roboty projektowe: opracowanie kompletnego projektu budowlanego - wykonawczego przebudowy drogi wraz z niezbędnymi branżami - 5 kpl. uzyskanie dla opracowanego projektu wynikających z przepisów: kartę informacyjną przedsięwzięcia, decyzji lokalizacji celu publicznego, pozwolenia wodno-prawnego i innych opinii, uzgodnień i innych wymaganych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na realizację robót, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 kpl. wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych, opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu – 5 kpl. pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagane przepisami normy, warunki techniczne oraz posiadać niezbędne uzgodnienia i dokumenty konieczne do jej zatwierdzenia i uzyskania pozwolenia na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne powinny spełniać w szczególności wymogi określone w wymaganiach ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz.1186 t.j), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. 2013 poz. 1129t.j.) i w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018, poz. 1935t.j) . Roboty drogowe: poprowadzenie jezdni w wyznaczonym pasie drogowym, wykonanie koniecznego zakresu robót ziemnych, dopasowanie niwelety drogi do otaczającego terenu zgodnie z zasadami koordynacji trasy, dostosowanie nawierzchni do prognozowanego ruchu, zaprojektowanie i wykonanie elementów stałej organizacji ruchu drogowego, zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia ulicy, zastosowanie w niezbędnym zakresie urządzeń ochrony środowiska. wjazdy do poszczególnych posesji zmianę stałej organizacji ruchu wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu, Roboty sieciowe: przebudowa (przełożenie poza obręb drogi) lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych: tj. sieć wod. kan;, gazowa, teletechniczna, elektroenergetyczna nN i SN, remont, przebudowa istniejących oraz budowa nowych urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe, montaż rur osłonowych na przewodu uzbrojenia przechodzące w poprzek drogi budowa kanalizacji deszczowej w skazanych miejscach w części drogowej, obejmujące układy przewodów podziemne oraz budowę układów do podczyszczania wód opadowych oraz odprowadzenie wód do odbiornika gruntu (studnie chłonne, zbiorniki retencyjno-rozsączające, inne analogiczne rozwiązania). Roboty inne: gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów), budowa urządzeń ochrony środowiska Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe Roboty drogowe: Parametry techniczne drogi gminnej nr 165004N Silice - DK 53 podstawowy przekrój jezdni 1/2 prędkość projektowa na terenie zabudowy 40 km/h prędkość projektowa poza terenem zabudowy 50 km/h klasa drogi L kategoria obciążenia ruchem min. KR - 2 o nawierzchni z kostki betonowej całkowita długość ok. 1,6 km całkowita powierzchnia pasa drogowego objęta opracowaniem ok. 1,8 ha nośność nawierzchni 115 kN Roboty sieciowe: - budowa odcinka kanalizacji deszczowej z rur o średnicy DN 200-300 z łączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej – długość około 250m - rowy odwadniające wzdłuż drogi jako rowy trapezowe lub trójkątne około L=1000m - montaż rur osłonowych na istniejącym uzbrojeniu DN 250 długość max 10m– 18 szt - montaż przepustów o min średnicy DN500 o długości max 12,0m z umocnieniem skarp – 7 szt. - wycinka drzew lub zabezpieczenie- 11 szt. - przebudowa wodociągu jako wynik kolizji z projektowaną drogą – długość około 100m. Roboty inne: gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów lub ich właściwe zabezpieczenie), Szczegóły dotyczące zakresu prac projektowych i robót budowlanych, a także innych wymagań technicznych opisuje program Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie odpowiednio: Zadanie nr 1 – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); Zadanie nr 2 – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); Zadanie nr 3 – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: Wadium w postępowaniu pn.: ZADANIE 1 – „Przebudowa drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo - Purdka, gm. Purda” – ZP.271.28.2019. Wadium w postępowaniu pn.: ZADANIE 2 – „Przebudowa drogi gminnej Ostrzeszewo - Szczęsne, gm. Purda” – ZP.271.28.2019. Wadium w postępowaniu pn.: ZADANIE 3 – „Przebudowa drogi gminnej nr 165004N Silice – droga krajowa nr 53, gm. Purda.” – ZP.271.28.2019. 5. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert)'. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach