Przetargi.pl
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego laboratoryjnego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku D-2 (304, 307, 308, 309, 310, 311 ,314 ,011, 324a, 325, 325 antresola) Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem oraz przyłączeniem infrastrukturalnym - podłączenie do istniejącej instalacji wod-kan oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia) w zakresie określonym w ust. 1. 2) utylizację opakowań po meblach. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z umową, SIWZ oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą jego dostarczenia na teren budynku D-2, jednakże ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy przechodzą na Zamawiającego z chwilą ich bezwarunkowego odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji przez okres: minimum 36 miesięcy, Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39180000-7 meble laboratoryjne 3. Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 6 tygodni od podpisania umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi składać się z: a. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; b. załącznika nr 3 do SIWZ– OPZ wraz z kalkulacją cenową; c. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; d. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); e. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach