Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia wraz montażem do laboratorium.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia wraz montażem do laboratorium.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem wyposażenia do laboratorium w Budynku F 6 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, tj.: ul. Olszewskiego 25a, 51-642 Wrocław. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1.1 do SIWZ pn.:” Parametry techniczne”. 3.Poprzez montaż wyposażenia laboratoryjnego rozumie się w szczególności jego złożenie, rozmieszczenie, zawieszenie szafek górnych na ścianach z gazobetonu. 4.Zamawiający wymaga następujących zaświadczeń niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: a)certyfikat zgodności mebli z normą PN-EN 13150 - Stoły robocze- wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wydany przez akredytowane laboratorium w tym zakresie; b)certyfikat zgodności mebli z normą PN EN 14727- Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań. Wydany przez akredytowane laboratorium w tym zakresie; 5.Szczegółowe warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 6.Miejscem dostarczenia i montażu oraz odbioru przedmiotu Zamówienia jest Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Olszewskiego 25a, 51-642 Wrocław. 7. Zakres dostawy: 1)Dostarczony sprzęt będzie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych, w stanie nadającym się do użytkowania. 2)Dostarczony sprzęt winien mieć wymagane prawem świadectwa, certyfikaty i atesty. 3)Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. 8.Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji oraz 12 miesięcy rękojmi na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca może go wydłużyć na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. 9.Termin płatności: Termin płatności do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktury Zamawiającemu jest potwierdzony przez jednostki protokół wykonanej dostawy, który stanowi załącznik do wystawionej faktury. Faktura winna zawierać nr konta Wykonawcy, nazwę jednostki oraz nr umowy. 10.Równoważność: 1. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Wykonawca oferujący dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzających tę równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1)formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2)arkusz: Parametry techniczne– załącznik 1.1 do SIWZ. UWAGA!Arkusz ten (kolumna nr 5) musi zostać wypełniony przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny, nie budzący wątpliwości poprzez dokładny opis oferowanego wyposażenia w tym dokładne podanie parametrów technicznych. Zamawiający nie dopuszcza sformułował typu „tak”, „zgodnie z opisem”, „zgodnie z SIWZ” itp. Tak dokonany opis zostanie potraktowany jako niezgodny z treścią SIWZ. 3)dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy). 2. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ. (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SIWZ), jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Forma dokumentów 1)Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2)Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3)Pod pojęciem „oryginał” należy rozumieć papierową wersję dokumentu, natomiast „kopia” to papierowa wersja dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się „oryginału” w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie dopuszcza się „kopii” w postaci kopii dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4)W oryginale należy złożyć: -Formularz ofertowy , arkusz pn.: Parametry techniczne- załącznik nr 1.1 do SIWZ, Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona), zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 4 SIWZ. 5) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykaz dostaw wraz z dowodami, certyfikaty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 7 pkt 3) SIWZ. 6)W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zobowiązanie podmiotu trzeciego. W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: formularz ofertowy, arkusz: Parametry techniczne- zał. 1.1 do SIWZ, Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami, certyfikaty, o których mowa w Rozdziale 7 ust 7 pkt 3) SIWZ. 7)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach