Przetargi.pl
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów i artykułów biurowych dla Jednostki Wojskowej 5286 w Krośnie Odrzańskim. Sprawa nr 120/PN/2012.

Jednostka Wojskowa 5286 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3672 404 , fax. 68 3672 556
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5286
    ul. Piastów 7 7
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 3672 404, fax. 68 3672 556
    REGON: 08051914500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów i artykułów biurowych dla Jednostki Wojskowej 5286 w Krośnie Odrzańskim. Sprawa nr 120/PN/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV, 30190000-7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i artykułów biurowych na potrzeby JW 5286 w Krośnie Odrzańskim i jednostek będących na zaopatrzeniu 44 WOG, zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1do SIWZ). Dostawa zostanie zrealizowana jednorazowo do magazynu, wskazanego przez Zamawiającego do dnia 16.12.2012r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Zamawiający dopuszcza przedmiot zamówienia równoważny. Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia). Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły określone w załączniku nr 1 do umowy transportem Własnym, na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść artykuły do miejsc wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa winna być realizowana w godzinach pracy Zamawiającego , tj. od poniedziałku do piątku w godz. 800-1400, również w soboty po uprzednim uzgodnieniu w godzinach od 8.00 do 13.00. Dowodem zrealizowania dostawy będzie protokół odbioru, dokonany przez komisję powołaną przez Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności artykułów oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także z zapisami oferty Wykonawcy. Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do odbioru artykułów jest p Józef PILWIŃSKI (tel. 68 367 24 55), nad przestrzeganiem realizacji zapisów umowy ze strony Zamawiającego czuwał będzie p. Marek PUKANTY (tel. 785 906 216). Za sprawy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia odpowiedzialnym jest p. Paweł REGULSKI, numer telefonu 68 367 24 79 Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od dostawy. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad artykułów w trakcie ich użytkowania Zamawiający ma prawo do zwrotu wadliwego artykułu, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne artykułów, jeśli takich udzielił producent. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest w formularzu ofertowym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach