Przetargi.pl
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w czynnych obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w czynnych obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót remontowych ogólnobudowlanych w czynnych obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie”, których rodzaj został ujęty w przedmiarach robót całościowych zawartych w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Zał. nr 1 - Wytyczne do prowadzenia prac i sporządzenia kosztorysu ofertowego Zał. nr 2 - Ramowy przedmiar robót budowlanych Zał. nr 3 - Ramowy przedmiar robót elektrycznych Zał. nr 4 - Wzór umowy ramowej Zał. nr 5 - Wzór umowy wykonawczej 3. Miejsce wykonywania robót objętych umową ramową: obiekty SGH w Warszawie przy ulicach: ul. Madalińskiego, al. Niepodległości, ul. Rakowiecka. 4. Umowa ramowa zostanie zawarta z jednym Wykonawcą. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał zamówień w formie umowy wykonawczej na roboty do wykonania, na warunkach określonych w umowie ramowej stosownie do przepisu art. 101a ust. 1 pkt 1 ustawy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę wykonawczą pod rygorem odstąpienia od umowy ramowej z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca będzie miał obowiązek sporządzić kosztorys ofertowy w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zapytania ofertowego, oraz przystąpić do robót w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy wykonawczej na zlecone roboty, przy czym za dzień roboczy przyjmuje się każdy z dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na roboty, które są objęte umową ramową. 9. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień na roboty objęte umową ramową na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. 10. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót oraz obiektu. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 24 czerwca br. godzina 11.00 przy ul. Madalińskiego 31/ 33; 02- 544 Warszawa. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych na zasadach określonych w umowie ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. II. Wykaz dokumentów wymaganych w ofercie: 1. Formularz oferty zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 2. Oświadczenia wymienione w Części IV ust. 1 niniejszej SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Szczegółowy ramowy kosztorys ofertowy na roboty budowlane i elektryczne które po zsumowaniu określą cenę ofertową zakresu przedmiotu zamówienia w formie papierowej i w formie elektronicznej, podpisany jak oferta. 6. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach