Przetargi.pl
Plac zabaw na terenie Szpitala Bielańskiego w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac zabaw na terenie Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie szpitala przy ul. Cegłowskiej 80 w Warszawie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez Pana Tomasza Rostkowskiego. Inwestycja będzie realizowana na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy , dz. nr 18/1 z obrębu 7-05-01, o pow. całkowitej 809 m2 . Przedmiot Zamówienia W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie projektu wykonawczego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego; 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) pełnienie nadzoru autorskiego; 4) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; 5) inwentaryzacje powykonawcze. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji • PN - EN 1176-1 :2017-12 oraz PN EN 1176-3:2017-12 Wyposażenie placów zabaw -- Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. • PN-EN 1177: 2018 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki -- Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku. WAŻNE! Ze względu na specyfikę i lokalizację placu zabaw na terenie Szpitala Bielańskiego, Zamawiający przewiduje budowę nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej dostosowanej do wysokości upadku zastosowanych urządzeń. Nawierzchnia bezpieczna musi być zgodna z normą PN-EN 1177:2018 oraz posiadać wymagane certyfikaty. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia atestu PZH na nawierzchnię bezpieczną oraz certyfikatów i dokumentów dostaw granulatów i klejów w zakresie ilościowym dla wykonywanego zadania. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera PFU. Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Dokumentacja projektowa powinna ujmować rozwiązania umożliwiające korzystanie przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji. Prace budowlane będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia obiektu z użytkowania. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez Pana Tomasza Rostkowskiego (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisy PFU i wzoru umowy stanowią wytyczne i minimalny standard co do jakości i wielkości oczekiwany przez Zamawiającego. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) Wzmocnienie podłoża alejek spacerowych na placu zabaw. b) Wymiana ogrodzenia placu. c) Montaż wyposażenia placu zabaw. d) Prace demontażowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia za co otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w CZĘŚCI V SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 16 tygodni (112 dni) licząc od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Części III – pkt 1.3. SIWZ), należy złożyć: 1.1. Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia w zakresie zdolności technicznych, o których mowa w Części III.1.3) lit. A2) SIWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie wykaże w całości podmiot trzeci, który będzie bezpośrednio świadczył usługi. Zamawiający nie wymaga natomiast by Wykonawca (podmiot trzeci) spełniał warunek A1 i A2 łącznie. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Części III – pkt 1.3., 1.4., 1.5. oraz 1.6. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - warunek określony w Części III pkt 1.2.3 lit. A 1) SIWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował roboty budowlane w zakresie w jakim posiada doświadczenie, tj. w zakresie warunku przywołanego powyżej. - warunek określony w Części III pkt 1.2.3 lit. A 2) SIWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował usługi w zakresie w jakim posiada doświadczenie, tj. w zakresie warunku przywołanego powyżej. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Części III pkt 1.5.1. SIWZ składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach