Przetargi.pl
Postępowanie o zawarcie umów ramowych na usługi serwisowania samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 10-038 Olsztyn, ul. Św. Wojciecha 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5229822
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny
    ul. Św. Wojciecha 2 2
    10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5229822
    REGON: 01061308300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zawarcie umów ramowych na usługi serwisowania samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składają się usługi serwisowe samochodów służbowych eksploatowanych przez zamawiającego oraz dostawy części i materiałów eksploatacyjnych do tych samochodów. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1. Usługi wykonania przeglądów gwarancyjnych/pogwarancyjnych samochodów (w zależności od samochodu). 1.2. Usługi napraw samochodów i ich części wynikłych podczas przeglądów oraz wskutek awarii, w tym: 1.2.1. Usługi wymiany/montażu części w samochodach. 1.2.2. Usługi wymiany/uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych w samochodach. 1.3. Dostawy części i materiałów eksploatacyjnych do samochodów. 2. Zamówienie obejmuje samochody eksploatowane obecnie przez zamawiającego (FIAT - 5 szt., RENAULT - 12 szt., SKODA - 3 szt., SUZUKI - 3 szt.), jak i samochody, którymi zamawiający będzie dysponował w okresie realizacji umów ramowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.1. Dysponują warsztatem naprawczym i serwisowym samochodów na terenie miasta Olsztyn. 1.2. Dysponują przynajmniej trzema mechanikami samochodowymi. 1.3. Dysponują przynajmniej jednym mechanikiem-elektrykiem samochodowym. 1.4. Dysponują przynajmniej trzema stanowiskami serwisowymi samochodów. 1.5. Dysponują przynajmniej trzema podnośnikami kolumnowymi samochodów. 1.6. Dysponują oprzyrządowaniem do serwisowania samochodów: testerem usterek samochodów (zestawem diagnostycznym komputerów pokładowych samochodów), analizatorem spalin samochodowych, urządzeniem do kontroli zbieżności kół i kątów pochylenia sworznia zwrotnicy samochodu. 2. O zawarcie umowy ramowej mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy zobowiązani są wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy mogą polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków. 5. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez nich oświadczeniach i dokumentach. Z ich treści musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się o zawarcie umowy ramowej muszą załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zawarcie umowy ramowej na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy osób fizycznych). 1.4. W przypadku, gdy wykonawcy polegają na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązani są udowodnić zamawiającemu, iż będą dysponowali zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zawarcie umowy ramowej: 1.1. Oświadczenia wymienione w punktach 1.1 i 1.2 muszą być złożone (podpisane) przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zawarcie umowy ramowej wykonawców składających wspólną ofertę. 1.2. Dokument wymieniony w punkcie 1.3 musi być złożony przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę (nie dotyczy osób fizycznych). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach