24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, FILTRÓW, OPON, OPOŃCZY, AKUMULATORÓW ORAZ CZYŚCIWA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: części samochodowych, filtrów, opon, opończy, akumulatorów oraz czyściwa na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku do 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: a. dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), b. dostarczony towar w danej pozycji powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne, c. przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta, d. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. e. klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34300000-0, 42913300-2, 31431000-6, 34351100-3. f. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do wskazanych magazynów Zamawiającego. g. Towar będzie dostarczony zgodnie z pisemnym zamówieniem do magazynu zamawiającego. Dostawy zostaną podzielone na części ze wskazaniem miejsca dostarczenia towaru do magazynu w Giżycku i Węgorzewie. h. Realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru drogą faksową bądź mailową przez przedstawiciela 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. i. Dostawa nastąpi w ciągu dni od złożenia zamówienia. j. Dostawę należy realizować całościowo w danym zadaniu. k. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek. Zamawiający sprawdzi dostarczony towar i odeśle podpisaną czytelnym podpisem WZ do Wykonawcy. l. Wykonawca wystawi fakturę VAT dopiero po otrzymaniu podpisanej czytelnie WZ od zamawiającego i z datą podpisania WZ. m. Wykonawca o terminie dostawy powinien powiadomić telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą. n. Forma płatności przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury. o. Miejsce dostaw: 1) Magazyn czołgowo - samochodowy 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo ul. Bema 7. 2) Magazyn czołgowo - samochodowy 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku 11-500 Giżycko u. Nowowiejska 20. 3. Dostawa realizowana będzie na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 w Węgorzewie, 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG jest, w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku wraz z numerami dowodów tożsamości, markami pojazdów z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz zdjęciami pracowników w formie elektronicznej. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.mbulka@wp.mil.pl. 4. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33 z 2012r.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia pisemnego zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań)
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH, OPON ORAZ FILTRÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, SPRZĘTU INŻ.-SAP. ORAZ UZBROJENIA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów i silników samochodowych
Dodano: 2016-03-23 - SAP.221-30.2015 Dostawy zamiennych części samochodowych, oraz naprawy układów klimatyzacji i ogrzewania postojowego
Dodano: 2015-11-25 - SAP.221-26.2015 Dostawy zamiennych części samochodowych, oraz naprawy układów klimatyzacji i ogrzewania postojowego
Dodano: 2015-11-12 - SAP.221-25.2015 Dostawy zamiennych części samochodowych, oraz naprawy układów klimatyzacji i ogrzewania postojowego, oraz naprawy układów klimatyzacji i ogrzewania postojowego
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów, ogumienia i akumulatorów do pojazdów samochodowych
Dodano: 2015-03-26 - DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, AKCESORIÓW ORAZ FILTRÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MASZYN INŻYNIERYJNYCH
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2015 r
Dodano: 2014-12-12 - ZP44/2014 Dostawy części sygnalizacji świetlnej oraz naprawy układów klimatyzacji i ogrzewania postojowego
Dodano: 2014-12-03