Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę płynów infuzyjnych na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 621-77-91, , fax. 0-14 621-47-90
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
    al. Matki Bożej Fatimskiej 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 621-77-91, , fax. 0-14 621-47-90
    REGON: 85176321300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspr.idl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę płynów infuzyjnych na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 5. Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1 SIWZ – według załącznika nr 2 do SIWZ b) posiada ważne zezwolenie (odpowiedni dokument): • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równoważne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne, gdy Wykonawca jest wytwórcą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, • w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne w przypadku prowadzenia składu w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach