Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 519 745,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg

  • Adres: 98240 Szadek, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 215 004 , fax. 438 215 773
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
    ul. Warszawska 3
    98240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 438 215 004, fax. 438 215 773
    REGON: 73093446000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 221 000 Euro na udzielenie kredytu bankowego w kwocie 519 745,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa w zakresie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Uruchomienie kredytu będzie następowało według potrzeb i dyspozycji Zamawiającego do maksymalnej kwoty 519 745,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż może zaciągnąć kredyt w mniejszej kwocie niż maksymalna, według dyspozycji i zapotrzebowania Zamawiającego i w kilku transzach. Wtedy odpowiedniej zmianie procentowej (zmniejszeniu) ulegnie wysokość kwot spłacanych rat kredytu i harmonogram spłat. 3. Planowane uruchomienie kredytu: po zawarciu umowy, w terminie maksymalnie 4 dni od złożenia dyspozycji, lecz nie później niż do dnia 27. 12. 2018 r. Kwota kredytu przekazywana będzie na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu oraz prowizji. 5. Oprocentowanie kredytu: Ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M z dnia 04.12.2018 r., powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie rzeczywistej liczby dni w roku. 6. Prowizja pobrana będzie przez Wykonawcę od uruchomienia kredytu. 7. Okres spłaty od 31.03.2019 do 31.12.2028 r. 8. Kredyt spłacany będzie w latach 2019-2028 na podstawie harmonogramu spłaty rat kapitałowych określonych w załączniku nr 2b do SIWZ, płatnych w datach określonych w w/w harmonogramie, począwszy od dnia 31.03.2019 r. do dnia 31.12.2028 r. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 10. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu którego dotyczą. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu/odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu oznaczonym jako termin spłaty kredytu/odsetek. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 11. Zamawiający wyklucza pobieranie przez Wykonawcę innych prowizji i opłat, poza prowizją wskazaną w pkt 4. 12. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową do kwoty 519 745,00 zł. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów w niniejszym postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych o których mowa w art. 67 Ustawy pzp. 18. Zamawiający określa następujące kluczowe części zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę: uruchomienie i przekazanie kwoty kredytu, przyjmowanie rat, tytułem spłaty kredytu. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony- Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zleconych Podwykonawcom oraz z podaniem nazwy firm podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach