Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie

Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 621-77-91 , fax. 0-14 621-47-90
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
    al. Matki Bożej Fatimskiej 2
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 621-77-91, fax. 0-14 621-47-90
    REGON: 85176321300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej, wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie napraw, remontów, obsługi technicznej oraz wymiany i wyważania opon oraz napraw powypadkowych samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie na bazie części zamiennych Wykonawcy. Wykaz napraw i usług obejmuje: • wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych, • wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, • wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, • wykonywanie bieżących konserwacji, • demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja, • montaż nowych części, akcesoriów użytych do naprawy, • dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów, olejów i płynów eksploatacyjnych, • serwis klimatyzacji oraz systemów ogrzewania ambulansu, • serwis instalacji, urządzeń elektronicznych i elektrycznych, • usług wynikających ze specjalistycznej budowy samochodów sanitarnych, takich jak: naklejanie oznakowania ambulansu w postaci emblematów specjalistycznych, • wymiana i wyważanie opon, • naprawy tapicerskie, • holowanie pojazdów, • naprawy powypadkowe,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach