Powiat Płoński ogłasza przetarg
- Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6627764(66) , fax. 236 623 816
- Data zamieszczenia: 2018-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Płoński
ul. Płocka 39
09100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6627764(66), fax. 236 623 816
REGON: 13037771200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-plonski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę dróg powiatowych w ramach Regionalnych Inwestycji Terytorialnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części i obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg powiatowych w ramach Regionalnych Inwestycji Terytorialnych: 1. Część 1 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – budowa oświetlenia ulicznego poprzez montaż słupów i opraw oświetleniowych 2. Cześć 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 3079W ul. Warszawska w Płońsku– przebudowa oświetlenia ulicznego poprzez montaż słupów i opraw oświetleniowych Część 3-9 tj.: Część 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – uzupełnienie zieleni wzdłuż ulicy Płockiej Cześć 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3079W ul. Warszawska w Płońsku – uzupełnienie zieleni wzdłuż ulicy Warszawskiej Część 5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – wykonanie robót drogowych Część 6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3061 W Baboszewo – Dzierzążnia - Kucice – wykonanie robót drogowych Część 7 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3040W Szpondowo – Strachowo - Poczernin– wykonanie robót drogowych Część 8 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3052 W Wrońska – Omięciny - Joniec– wykonanie robót drogowych Część 9 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3034W Szymaki – Smardzewo – Sochocin – wykonanie robót drogowych będą realizowane w ramach oddzielnie udzielonego zamówienia publicznego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki nr 2a.-cz. 1 zamówienia oraz Załącznik nr 2b-cz. 2 zamówienia), która określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zakresem dokumentacji budowlanej zaprojektowane do wykonania roboty budowlane uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 paragraf 1 Kodeksu pracy. Zamawiający określa poniższe wymagania: 1)Wykonawca, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w piątym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy dotyczące podwykonawców; 2)Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do kontroli, w miejscu wykonywania czynności stanowiących wykonywanie pracy w rozumieniu Kodeksu pracy, spełniania przez wykonawcę i jego podwykonawców wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Kontrola, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może także zostać przeprowadzona, na wniosek Zamawiającego, przez właściwe do tego organy/instytucje. 3)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót budowlanych (m. in. branża drogowa, branża elektryczna, jeżeli dotyczy danej części zamówienia) oraz innych prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych); 4)Wymagania określone w niniejszym ustępie dotyczą odrębnie każdej części zamówienia. Oznacza to, iż jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, dla każdej części muszą być spełnione wymagania określone w niniejszym ustępie. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy z pkt 1 powyżej odrębnie dla każdej części zamówienia. 5)W przypadku stwierdzenia uchybienia/uchybień w spełnianiu przez wykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany będzie opracować i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo- finansowy (warunkiem przejęcia od Zamawiającego terenu robót jest akceptacja harmonogramu; Zamawiający wymaga sporządzenia harmonogramu na każdą część zamówienia - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwa-jeżeli dotyczy, 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca przedstawia wraz z ofertą (w formie pisemnej) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, z których wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinny wskazywać w sposób jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego zasobów oraz informacje określone w pkt 1) - 4) powyżej. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 3-5 ) SIWZ dotyczących tych podmiotów 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie z SIWZ rozdz. XII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych Krajowych Ośrodków ds. diagnostyki zakażeń wirusami, w celu dostosowania do wymagań WHO, zlokalizowanych w budynku AB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej oraz rozbudowa i przebudowa GOKSiR w Baranowie o bibliotekę
Dodano: 2024-07-29 - Opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej renowacji KAPLICY w zespole Cmentarza Żołnierzy Polskich 1920r. wraz z wykonaniem robót renowacyjnych
Dodano: 2024-07-29 - Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
Dodano: 2024-07-29 - Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
Dodano: 2024-07-29 - Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania „Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław”, dofinansowana z budżetu Woj. Maz. „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.
Dodano: 2024-07-29 - „Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-07-29 - „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna”
Dodano: 2024-07-28 - „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26