Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie

Starostwo Powiatowe w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46 , fax. 236 623 816
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku
    ul. Płocka 39
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, fax. 236 623 816
    REGON: 13038018600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie gwarantujące niemożność powtórnego użycia. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w Rozdz. 3 i Załączniku nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 - t.j.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 585 ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo na okres 3 lat jak niżej: Tabela 1 L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość szacunkowa 1. samochodowe zwyczajne jedno- i dwurzędowe komplet (2 sztuki) 23 614 2. samochodowe indywidualne, zabytkowe, tymczasowe komplet (2 sztuki) 250 3. motocyklowe zwyczajne sztuka 1 500 4. motocyklowe indywidualne, zabytkowe, tymczasowe sztuka 100 5. motorowerowe zwyczajne i tymczasowe sztuka 600 3. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. 4. Zamówienie na dostawy tablic rejestracyjnych Wykonawca realizował będzie partiami w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego rodzajowo- ilościowego zamówienia, składanego w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywać się w następujących terminach: 1) dostawa tablic indywidualnych i wtórników w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, 2) dostawa wszystkich pozostałych tablic rejestracyjnych w terminie 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia na 3 dni robocze przed planowaną datą dostawy 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w pkt 2 Tabela 1 bez ponoszenia kosztów. Zamawiający przyjął ilość tablic każdego rodzaju w skali 3 lat w oparciu o analizę potrzeb z lat poprzednich. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 % podanych ilości danego rodzaju tablic. Ilości poszczególnych rodzajów tablic w ramach świadczonej dostawy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowo-rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych tablic stanowiących przedmiot zamówienia poniżej ilości określonych szacunkowo w Tabeli 1 oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych tablic w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, na czas trwania umowy pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania zwróconych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zwróconych tablic rejestracyjnych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego i do złomowania zwróconych tablic rejestracyjnych w sposób gwarantujący niemożność ich powtórnego użycia. 9. Protokolarny odbiór zwróconych do złomowania tablic rejestracyjnych składowanych w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Płońsku odbywać się będzie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru. 10. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach