Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie

Starostwo Powiatowe w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46 , fax. 236 623 816
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płońsku
    ul. Płocka 39
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, fax. 236 623 816
    REGON: 13038018600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów oraz odbiór tablic zwróconych i ich złomowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wyróżnikiem Powiatu Płońskiego dla organu właściwego w sprawach rejestracji pojazdów, odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych i ich złomowanie gwarantujące niemożność powtórnego użycia. Dostarczone tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji pojazdów i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1751 ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych w rodzajach i ilościach określonych szacunkowo w Tabeli poniżej: Tabela- Szczegółowy wykaz tablic L.p. Rodzaj tablicy Jednostka Ilość szacunkowa 1. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 30 600 2. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 600 3. tablice zwyczajne motocyklowe/pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 100 4. tablice zwyczajne motocyklowe sztuka 1 680 5. tablice zwyczajne motorowerowe/silnik elektryczny sztuka 100 6. tablice zwyczajne motorowerowe sztuka 420 7. tablice zwyczajne i tymczasowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone sztuka 120 8. tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem sztuka 120 9. tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe oraz tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem/ sztuka 60 10. tablice indywidualne motocyklowe oraz tablice indywidualne motocyklowe /pojazd elektryczny i pojazd napędzany wodorem/ sztuka 40 11. tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 40 12. tablice zabytkowe motocyklowe sztuka 40 13. tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 200 14. tablice tymczasowe motocyklowe sztuka 60 15. tablice tymczasowe motorowerowe sztuka 60 16. tablice profesjonalne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe sztuka 200 17. tablice profesjonalne motocyklowe sztuka 100 18. tablice profesjonalne motorowerowe sztuka 100 3. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia dostawy przedmiotu zamówienia od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia. Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Zamówienie na dostawy tablic rejestracyjnych Wykonawca realizował będzie partiami w terminach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego rodzajowo- ilościowego zamówienia, składanego przy pomocy oprogramowania udostępnionego przez Wykonawcę na czas realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt.13 lub w szczególnych przypadkach droga elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowiązany będzie określić minimalną ilość tablic, jaką Zamawianych będzie mógł zamówić w ramach jednej dostawy. 5. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywać się w następujących terminach: 1) dostawa tablic indywidualnych i wtórników w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, 2) dostawa wszystkich pozostałych tablic rejestracyjnych w terminie 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia na 3 dni robocze przed planowaną datą dostawy z wyłączeniem wtórników i tablic indywidualnych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w Tabeli w pkt 2 bez ponoszenia kosztów. Zamawiający przyjął ilość tablic każdego rodzaju w skali 2 lat w oparciu o analizę potrzeb z lat poprzednich. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100 % podanych ilości danego rodzaju tablic. Ilości poszczególnych rodzajów tablic w ramach świadczonej dostawy są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowo-rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający może dowolnie zmniejszyć ilość zamawianych tablic stanowiących przedmiot zamówienia poniżej ilości określonych szacunkowo w Tabeli oraz złożonej ofercie, w zależności od potrzeb. Zamawiający może zwiększyć ilość zamawianych tablic w zależności od potrzeb własnych do limitu posiadanych środków finansowych. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, na czas trwania umowy pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania zwróconych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru na własny koszt zwróconych tablic rejestracyjnych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego i do złomowania zwróconych tablic rejestracyjnych w sposób gwarantujący niemożność ich powtórnego użycia. 9. Protokolarny odbiór zwróconych do złomowania tablic rejestracyjnych składowanych w magazynie Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Płońsku odbywać się będzie w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru. 10. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zobowiązany będzie na dostarczone tablice udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia tablic i zapłaty należności w przypadku, gdy dostarczone tablice nie będą odpowiadać złożonemu zamówieniu. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie użyczyć Zamawiającemu program komputerowy do składania zamówienia na tablice rejestracyjne, umożliwiający jednocześnie podgląd złożonych zamówień. Oprogramowanie winno być dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest również przeszkolić pracowników Zamawiającego (minimum dwie osoby) w zakresie działania niniejszego oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej regulowanej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 1 do SIWZ) , 2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 2 i Nr 3 do SIWZ), 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, 2. Ofertę wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 2 i 3) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. 3. Dokumenty, o których mowa w SIWZ inne niż oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SEKCJI III.4, III.5, III.6 ogłoszenia w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SEKCJI III.4, III.5 niniejszego ogłoszenia które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach