Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 88 100 , fax. 042 25 88 105
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10 10
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105
    REGON: 47052020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna sprzętu komputerowego w postaci: zestaw komputerowy z monitorem - 15 sztuk, stacja robocza - 7 sztuk, terminal graficzny - 5 sztuk, notebook z torbą - 2 sztuki, drukarka - 2 sztuki, switch - 2 sztuki, bateria do UPS- 1 sztuka, UPS - 1sztuka, zgodnie z wymaganiami SIWZ wraz z załącznikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia Zamawiającemu sprzętu komputerowego wraz z dokumentacją, kartą gwarancyjną oraz certyfikatami wymaganymi przepisami prawa, w oryginalnym opakowaniu, b) poinformowania Zamawiającego pisemnie, faksem (42 25-88-105) lub pocztą elektroniczną (us1010@ld.mofnet.gov.pl) na 24 godziny przed terminem dostawy, o dacie i godzinie dostawy oraz osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe), c) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego, d) zapewnienia dostępu do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wady za pomocą internetu lub faksu, w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy, gwarancji na okres 3 lat, liczonych od dnia odbioru dokonanego na podstawie § 4 ust. 7 umowy, której projekt został zawarty w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wady (skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu) w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inny termin. Zgłoszenia wady dokonywane będą faksem lub pocztą elektroniczną. W tym celu Wykonawca wskazuje numer faksu oraz adres e-mail dostępny w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00). Serwis gwarancyjny sprzętu świadczony będzie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W przypadku konieczności dokonania naprawy w terminie dłuższym niż określony w ust. 2, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, na czas naprawy, sprzętu zastępczego, o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni od momentu zgłoszenia wady. W okresie objętym gwarancją, w przypadku kiedy wada występuje mimo realizacji przez Wykonawcę trzech napraw, Wykonawca zapewnia wymianę dostarczonego urządzenia na wolne od wad. Dostarczony w wyniku wymiany sprzęt musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone podpisanym przez strony protokołem odbioru. W przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu wyposażonego w nośniki informacji w serwisie Wykonawcy, nośniki te, w szczególności dyski twarde pozostają u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany dysku twardego w komputerze, z powodu jego awarii, podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy, a Zamawiający zwróci Wykonawcy uszkodzony dysk twardy bez nośników danych. Wszystkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszt transportu ponosi Wykonawca, za wyjątkiem uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach