Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg
- Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8215004 , fax. 43 8215773
- Data zamieszczenia: 2015-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
ul. Warszawska 3 3
98-240 Szadek, woj. łódzkie
tel. 43 8215004, fax. 43 8215773
REGON: 73093446000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 207 000 Euro na dostawę środków trwałych na potrzeby organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego na terenie Gminy Szadek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków trwałych wraz z dostawą na potrzeby organizacji Regionalnego Turnieju Sołectw Województwa Łódzkiego w Gminie Szadek. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część 1- Namiot wystawienniczy- 1 sztuka; Część 2- Grillo- wędzarnia- 5 sztuk; Część 3- Składane drewniane stoły wraz z ławkami- 20 kompletów Część 4- Składane krzesła- 500 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli do Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa i montaż mebli dla Centrum Informacyjno-Bibliotecznego oraz Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-01-28 - Utworzenie klasopracowni fizyczno - chemicznej wraz z usługą transportu i montażem mebli dla Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Uniwersytetu Łódzkiego (Nr postępowania 110/CG/2015)
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-11-06 - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA IZBY PRZYJĘĆ Z SOR-em oraz Kliniki Ortopedii USK IM. WAM - CSW W ŁODZI
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2015-10-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ, METALOWEJ, SPRZĘTU TAPICEROWANEGO, KRZESEŁ ORAZ FOTELI ( 102/ZP/15 )
Dodano: 2015-10-13