Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, Pabianicka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404 , fax. 42 6895409
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Pabianicka 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404, fax. 42 6895409
REGON: 29540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 209 000 euro na świadczenie usług związanych z prowadzeniem przeglądów technicznych, konserwacji, serwisu oraz utrzymaniem sprawności technicznej i bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z prowadzeniem przeglądów technicznych, konserwacji, serwisu oraz utrzymaniem sprawności technicznej i bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Wojewódzkim Wielospecjalistycznym Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi obejmujące w szczególności: A. Przeglądy okresowe wykonywane zgodnie z instrukcją producenta i obowiązującymi aktami prawnymi tj. - Ustawa o Dozorze Technicznym z dnia 20.12.2000 roku - określająca zasady zakres i formy dozoru technicznego. - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29.10.2003 roku, w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji transportu bliskiego. - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r- w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych. - norma PN-EN 81.1-2:2002 - Przepisy bezpieczeństwa dotyczące konstrukcji i instalowania dźwigów, - PN-EN13015:2003 - Konserwacja dźwigów i schodów ruchomych. B. Całodobowy nadzór techniczny, w tym pogotowie dźwigowe i obsługa systemu powiadamiania ekip ratowniczych. C. Pomiary instalacji elektrycznej. D. Udział przy badaniach Urzędu Dozoru Technicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. B. FORMULARZ OFERTOWY I CENOWY – załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. C. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: A\ Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek jej podległych
Dodano: 2023-09-22 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach CSK UM w Łodzi
Dodano: 2023-03-29 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych
Dodano: 2022-12-08 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach CSK UM w Łodzi
Dodano: 2022-11-17 - Wymiana stycznika liniowego w dźwigu elektrycznym
Dodano: 2021-12-29 - Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach jej podległych
Dodano: 2021-02-16 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA PRZEGLĄDACH OKRESOWYCH I STAŁEJ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W 2021 R. ORAZ PRZEGLĄDACH I KONSERWACJI SPRZĘTU TIRW W 2021 R. W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
Dodano: 2021-02-02 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA PRZEGLĄDACH OKRESOWYCH I STAŁEJ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W 2021 R. ORAZ PRZEGLĄDACH I KONSERWACJI SPRZĘTU TIRW W 2021 R. W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31. WOG
Dodano: 2020-12-29 - Wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostkach jej podległych
Dodano: 2020-12-21 - świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych na terenie kompleksów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2020-02-06