Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach CSK UM w Łodzi

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
    Pomorska 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 472147559
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach CSK UM w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251:– pakiet nr 1.w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251 Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251:– pakiet nr 2.Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251:– pakiet nr 3.ul. Czechosłowacka 8/10 bud. B-1 i ul. Pomorska 251 bud. A-3 Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251:- pakiet nr 4.Szpital ginekologiczno - położniczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.050,00 zł.- w tym dla pakietu nr 1: 2.500,00- w tym dla pakietu nr 2: 500,00- w tym dla pakietu nr 3: 800,00- w tym dla pakietu nr 4: 250,002. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy BGK Oddział w Łodzi, nr 59 1130 11630014 7148 0720 0005. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającegobędzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych narachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawcaprzekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „............ nazwa .........................” Oznaczenie sprawy: ZP/110/2022 – WADIUM.6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa wart. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotąwadium.7. Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego wformie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lubporęczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących pojego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innychdokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, cospowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,którego oferta została wybrana.8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i napierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającegokwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,9. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie sporydotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, (...) cd w swz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z2020 r. poz. 2415), w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żądanastępujących dokumentów:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.-zamawiający stawia warunki.Zamawiający uzna wymóg dot. zał. nr 13 za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, tj. Zaświadczenie Kwalifikacyjne Urzędu Dozoru Technicznego do konserwacji urządzeń transportu dźwigowego z napędem elektrycznym i hydraulicznym. – załącznik nr 13;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający stawia warunki.Zamawiający uzna wymóg dot. załącznika nr 14 za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana kwotę minimum 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych).– Załącznik nr 14Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający stawia warunki.Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 15, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem (usługa konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i wartości zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 PLN dla jednego pakietu; w przypadku składania ofert na dwa pakiety na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN; w przypadku składania ofert na trzy i więcej pakietów na kwotę nie mniejszą niż 75.000,00 PLN.Usługi mogą się sumować tzn. np. w przypadku składania ofert na dwa pakiety wykonawca przedstawi różne usługi na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 PLN każda, które dadzą łącznie kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. W przypadku składania ofert na trzy i więcej pakietów wykonawca przedstawi różne usługi na kwotę nie mniejszą niż 25.000,00 PLN każda, które dadzą łącznie kwotę nie mniejszą niż 75.000,00 PLN.Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 16, jeśli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. minimum 2 osobami wykonującymi konserwacje oraz naprawy urządzeń dźwigowych - dla każdego pakietu;W przypadku składania oferty na 2 pakiety minimum 4 w/w pracownikami, w przypadku składania oferty na3 i więcej pakietów minimum 6 w/w pracownikami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach