Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2019/2020”.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Usługi kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2019/2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Purda w sezonie zimowym 2019/2020 w następujących rejonach obejmujących sołectwa: 1) Zadanie nr 1: Zgniłocha, Nowa Kaletka, Butryny, Chaberkowo, Bałdzki Piec – łącznie około 30 kilometrów, 2) Zadanie nr 2: Nowa Wieś, Przykop, oraz miejscowości Rykowiec, Wygoda, Bruchwałd – łącznie około 35 kilometrów, 3) Zadanie nr 3: Klewki, Szczęsne, Stary Olsztyn, Trękus, Trękusek, Kaborno – łącznie około 45 kilometrów, 4) Zadanie nr 4: Ostrzeszewo, Klebark Mały, Klebark Wielki, Silice – łącznie około 20 kilometrów, 5) Zadanie nr 5: Giławy – łącznie około 20 kilometrów, 2. Łącznie wszystkie Zadania to około 150 kilometrów dróg. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji długości. Podanie faktycznej ilości powierzchni zimowego utrzymania w/w dróg w okresie obowiązywania Umowy nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. 3. W ramach zamówienia Wykonawca wykona usługi polegające na: 1) odśnieżaniu dróg, 2) usuwaniu i łagodzeniu śliskości zimowej dróg (posypywaniu) przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, mieszanek piaskowo-solnych, Usługi będą wykonywane w razie potrzeby (tj. w przypadku opadów śniegu, gradu itp.) dla danego Zadania (części zamówienia) w przypisanych rejonach Gminy Purda, wskazanych przez Zamawiającego. Moc silnika pojazdu/ciągnika do odśnieżania dla danego Zadania nie może być mniejsza niż 80 KM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert). Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach