Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Purda, gmina Purda”.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Purda, gmina Purda”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Purda oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do właściwego organu, pozwolenia na budowę lub na zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w przypadku takiej konieczności) na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów nr 519/8, 518/6, 707 w obrębie Purda. Zakres prac projektowych zgodny z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy o drogach publicznych wraz z właściwymi rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw. Roboty drogowe polegać będą na przebudowie trzech odcinków dróg: Odcinek 1: droga publiczna gminna o nr 165031N stanowiąca działkę oznaczoną nr ewid. 519/8, obręb Purda, gm. Purda długość około 1 m., powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie, łączy drogę powiatową o nr 1468 N z drogą publiczna gminną (bez numeru) stanowiąca działkę oznaczoną nr ewid. 519/6, obręb Purda, gm. Purda długość około 157 m., powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie, - droga jednojezdniowa o szer. pasa ruchu 2,5 m., - wykonanie frezowania w razie konieczności i ułożenie nakładki asfaltowej, - kategoria obciążenia ruchem min. KR – 2, - całkowita długość ok. 1 m., - nośność nawierzchni 115 kN. Odcinek 2: droga publiczna gminna (bez numeru) stanowiąca działkę oznaczoną nr ewid.519/6, obręb Purda, gm. Purda długość około 157 m., powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie - droga jednojezdniowa o szer. pasa ruchu 2,5 m., - kategoria obciążenia ruchem min. KR – 2, - całkowita długość ok. 157 m., - wykonanie frezowania w razie konieczności i ułożenie nakładki asfaltowej na odcinku ok 83 m., - budowa drogi o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie z kruszywem na odcinku ok. 74 m., - nośność nawierzchni 115 kN, - rozebranie nawierzchni asfaltowej w złym stanie technicznym na odcinku ok. 40 m., - powstające skrzyżowania – 1 szt. Oznakowanie drogi i rozwiązania dodatkowe: - zastosowanie mini ronda – 1 szt., - przejście dla pieszych – 2 szt. w tym jedno wyniesione, - oznakowanie pionowe w tym znak B-33. Odcinek 3: droga wewnętrzna stanowiąca działkę oznaczoną nr ewid. 707, obręb Purda, gm. Purda, długość około 141 m., powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie łącząca drogę publiczną gminną (bez numeru) stanowiąca działkę oznaczoną nr ewid. 519/6 z drogę powiatową o nr 1468 N: - droga jednojezdniowa, - kategoria obciążenia ruchem min. KR – 2, - całkowita długość ok. 141 m., - nośność nawierzchni 115 kN, - budowa drogi o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie, - budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie, - budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie z kruszywem na odcinku ok. 10 m., - odwodnienie powierzchniowe. Proponowane rozwiązanie z płyt ściekowych na długości ok. 50 m., - powstające skrzyżowania – 2 szt. z drogą powiatową 1468N. Oznakowanie drogi i rozwiązania dodatkowe: - przejście dla pieszych – 2 szt. w tym 1 wyniesione, - oznakowanie pionowe w tym znak B-33, UWAGA: Ww. parametry techniczne odcinków dróg należy zweryfikować w terenie przed przystąpieniem do przetargu. W przypadku nawierzchni istnieje możliwość na wybranych odcinkach dróg zamiennie w stosunku do planowanych nawierzchni z kostki brukowej budowę o nawierzchni asfaltowej Niniejszą zamianę należy uzgodnić z zamawiającym na etapie opracowania dokumentacji projektowej. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: - konstrukcja nawierzchni jezdni odpowiadająca wymogom min. kategorii ruchu KR-2 (nawierzchnia asfaltowa, podbudowa z kruszywa i nawierzchnia z kostki brukowej, podbudowa z kruszywa) uwzględnieniem miejscowych warunków gruntowo-wodnych oraz strefą głębokości przemarzana gruntu. - poprowadzenie jezdni w wyznaczonym pasie drogowym, - wykonanie koniecznego zakresu robót ziemnych, - dopasowanie niwelety drogi do otaczającego terenu zgodnie z zasadami koordynacji trasy, - dostosowanie nawierzchni do prognozowanego ruchu, - zaprojektowanie i wykonanie elementów stałej organizacji ruchu drogowego, - zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia drogi, - wjazdu do poszczególnych nieruchomości, - zmianę stałej organizacji ruchu wraz z zabudową urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - zastosowanie w niezbędnym zakresie urządzeń ochrony środowiska, - tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi programu. Roboty odwodnieniowe: - budowa nowych urządzeń odwadniających i odprowadzających wody opadowe i roztopowe, - budowa kanalizacji deszczowej w skazanych miejscach w części drogowej, obejmujące układy przewodów podziemne oraz budowę układów do podczyszczania wód opadowych oraz odprowadzenie wód do odbiornika gruntu (studnie chłonne, zbiorniki retencyjno-rozsączające, inne analogiczne rozwiązania). Roboty inne: - gospodarka zielenią (wycinka kolidujących drzew i krzewów), - budowa urządzeń ochrony środowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja zawarta w Załączniku nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Purda, gmina Purda. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach