Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 5 225 000 Euro na robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku

Gmina i Miasto Szadek ogłasza przetarg

  • Adres: 98240 Szadek, ul. Warszawska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 215 004 , fax. 438 215 773
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Szadek
    ul. Warszawska 3
    98240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 438 215 004, fax. 438 215 773
    REGON: 73093446000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 30 000 Euro, nieprzekraczającej 5 225 000 Euro na robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu pomieszczeń dla oddziałów przedszkolnych w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszego zaproszenia: - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - Dokumentacji projektowej. 3. Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązani będą do:  zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia prac wraz z ich transportem,  udzielenie gwarancji na wykonane prace budowlane przez okres: co najmniej 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru bez uwag,  uporządkowania pomieszczeń po wykonaniu prac remontowo- budowlanych,  w razie potrzeby wywózki materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. Wymagania jakościowe i materiałowe:  użyte materiały muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, lub równoważne,  w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne produktów lub jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych przez projektanta. 5. Wymagania dotyczące odbioru prac remontowo- budowlanych: a) odbiór prac remontowo- budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b) do odbioru prac Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: - atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - dokumentację powykonawczą, - dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, - inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.). 6. Aspekty społeczne- wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace remontowe objęte niniejszym zamówieniem były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. b. W terminie 3 dni od zawarcia umowy, lecz nie później niż przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, że osoby biorące udział w realizacji zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca winien dołączyć zanonimizowane kserokopie umów o pracę, zawartych z osobami realizującymi zamówienie. c. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo, w trakcie realizacji zamówienia, do kontroli wymagań o których mowa w pkt a. W takiej sytuacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić w terminie 3 dni kserokopie zanonimizowanych aktualnych umów o pracę ze wskazanymi w żądaniu osobami, dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), w szczególności zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. d. W przypadku zmiany osób realizujących zamówienie, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym, wraz z oświadczeniem, że osoba ta jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę (oraz z załączeniem zanonimizowanej kserokopii umowy o pracę). e. Sankcję z tytułu niespełnienia powyższych wymagań bądź uchybienia któremukolwiek terminowi określa umowa, której wzór załączony jest do niniejszego zaproszenia. f. Powyższe wymagania dotyczą również podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach