Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych przy ul. Ogrodowej 28d w Łodzi, w nowej siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości mniejszej od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Ludwika Zamenhofa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 637 75 32 , fax. 42 636 74 24
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi
    ul. Ludwika Zamenhofa 10
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 637 75 32, fax. 42 636 74 24
    REGON: 47042807600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.rio.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy organ nadzoru i kontroli gospodarki finansowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych przy ul. Ogrodowej 28d w Łodzi, w nowej siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych, o wartości mniejszej od kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Ogrodowej 28d w Łodzi, polegających na robotach budowlanych wewnątrz i na zewnątrz budynku, w tym: 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty ziemne. 3) Roboty betonowe. 4) Izolacje fundamentów i ścian wewnętrznych piwnic. 5) Roboty murowe 6) Nadproża stalowe. 7) Postawienie ścianek działowych. 8) Wykonanie stolarki drzwiowej. 9) Wykonanie elementów kowalsko-ślusarskich. 10) Wykonanie podłóg. 11) Wykonanie tynków i oblicowań. 12) Montaż elementów pozostałych: uchwytów, szafek, luster, wieszaków, koszy, pojemników, wycieraczek, profili ze stali nierdzewnej, drzwiczek rewizyjnych. 13) Dostawa i montaż dźwigu osobowego. 14) Malowanie. 15) Wykonanie elewacji. 16) Budowa śmietnika. 17) Wykonanie sieci elektrycznych, okablowania, instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, zasilania bramy, gniazd. 18) Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożarowej. 19) Wykonanie instalacji sieci strukturalnej. 20) Wykonanie systemu telewizji użytkowej i systemu rozgłaszania przewodowego. 21) Zagospodarowane terenu na zewnątrz budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawierają: 1) projekty budowlane, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, 2) przedmiary robót – roboty remontowe i renowacyjne; roboty instalacyjne: sieć elektryczna,, system telewizji użytkowej i rozgłaszania przewodowego, instalacja sieci strukturalnej, system sygnalizacji p.poż., roboty drogowe, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, 4) projekty wykonawcze, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 150.000 zł (słownie złotych : sto pięćdziesiąt tysięcy zł). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: Nr 26 1010 1371 0008 6613 9120 0000 z podaniem numeru przetargu Wadium wniesione przelewem na konto RIO w Łodzi uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny. 8. Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 9. W przypadku gwarancji wadialnych składanych przez wykonawców składających ofertę wspólną (tzw. konsorcjum), Zamawiający wymaga, aby w treści gwarancji znalazły się zapisy świadczące o tym, że Gwarant (bank, ubezpieczyciel) ma wiedzę, że zabezpiecza ofertę wspólną składaną przez tzw. konsorcjum. Zamawiający nie określa konkretnych zapisów Gwarancji w przedmiotowym zakresie. Zamawiający wskazuje jedynie, że z treści gwarancji ma wynikać w sposób niebudzący wątpliwości, iż Gwarant zabezpiecza ofertę wspólną składaną w konkretnym postępowaniu. Dopuszczalne jest również określenie w treści gwarancji wadialnej liczby i/lub firm wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wskazanie lidera tzw. konsorcjum itp. Brak tego typu zapisów w gwarancji złożonej przez konsorcjum, będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać notarialnie potwierdzonej kopii; 2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Wysokość wadium została określona w rozdziale XI SIWZ. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert w RIO w Łodzi, ul. Zamenhofa 10, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. Koszt robót należy wyliczyć poprzez wyszczególnienie cen jednostkowych pozycji kosztorysowych. Należy wycenić wszystkie jednostki przedmiarowe w każdej pozycji, uwzględniając wszystkie koszty wynikające z technologii wykonania robót i załączonej dokumentacji. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w układzie przedmiaru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Kosztorys ofertowy musi zawierać wykaz zastosowanych materiałów i urządzeń z podaniem nazw handlowych lub katalogowych i/lub nazwy producentów ww. materiałów i urządzeń. Kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy i nie będzie weryfikowany przez zamawiającego (może służyć pomocniczo w szczególności podczas badania przez Zamawiającego poziomu ceny oferty w stosunku do przedmiotu zamówienia, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub/i wynikającymi z odrębnych przepisów). Wykonawca przedstawi w załączniku do kosztorysu ofertowego czynniki cenotwórcze przyjęte w kalkulacji ofertowej (stawkę roboczogodziny kosztorysowej wraz z narzutami): a) wysokość stawki roboczogodziny kosztorysowej – netto, b) wysokość wskaźnika kosztów ogólnych robót i podstawę jego naliczania. W kosztach ogólnych robót Wykonawca uwzględni usługi obce, koszty jednorazowe, dodatki za utrudnienie i pracę wielozmianową, opracowanie dokumentacji powykonawczej, obsługę geodezyjną, koszty związane z organizacją i utrzymaniem terenu budowy na czas realizacji robót, koszty zarządu, ryzyk i podatki itp.; c) wysokość stawki zysku i podstawę jego naliczenia. Przyjmuje się, że cena jednostkowa każdej pozycji w kosztorysie ofertowym, obejmuje wszystkie koszty uwzględniające czynniki cenotwórcze oraz koszty usług zewnętrznych; 4) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w formularzu ofertowym, jaki zakres zamówienia wykona siłami własnymi, a jaki przy pomocy podwykonawców podając ich firmy. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo winny być zawierane zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy Pzp, w szczególności – zgodnie z przepisami art.: 36a - 36b i 143a – 143d tej ustawy. Szczegółowe przepisy dotyczące zawierania umów podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zostały przytoczone we wzorze umowy. 6) W sytuacji, o której mowa w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada w szczególności zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumenty, w szczególności zobowiązanie innego podmiotu, musi określać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego . 7) W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (w tym spółka cywilna): do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców albo w formie notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo w tym poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę wspólników. Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach