Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 631 33 00 , fax. 042 631 33 01
- Data zamieszczenia: 2011-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
ul. Żeromskiego 116 116
90-924 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 631 33 00, fax. 042 631 33 01
REGON: 00000158300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzornasukces.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę w zakresie działań promocyjnych, mających na celu pozyskanie kandydatów na kierunek Wzornictwo, rekrutacja 2012/2013, na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów PŁ w ramach projektu: Wzornictwo - kierunek zamawiany w Politechnice Łódzkiej, współfinansowany z Unii Europejskiej - Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz działań z zakresu PR na lata 2013-2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest przygotowanie strategii kampanii promocyjnej mającej na celu rekrutację przyszłych studentów na rok akademicki 2012/2013 i jej realizacja dla projektu Wzornictwo - kierunek zamawiany na PŁ. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie wizerunku Wzornictwa - kierunku zamawianego w PŁ w świadomości ludzi w wieku 16 - 24 lata jako prężnego i kreatywnego ośrodka zdobywania wiedzy i doświadczenia w kreacji i projektowaniu tekstyliów w latach 2013 - 2015. Strategia kampanii promocyjnej na rok 2012 powinna zawierać: a) cele komunikacyjne kampanii promocyjnej; b) najważniejsze przekazy komunikacyjne (key messages) w poszczególnych grupach docelowych; c) dobór kanałów dotarcia i założenia intensywności ich wykorzystania w kampanii; d) zaplanowanie metodologii i wykonania monitorowania efektów kampanii; e) przedstawienie kalendarza wydarzeń imprez branżowych i targowych, związanych z przedmiotem studiów, wraz z zakresem i formą udziału; f) przygotowanie layoutu graficznego roll-upu i baneru; g) harmonogram - plan działań rzeczowo - finansowych kampanii; Wartość I etapu kampanii nie może przekroczyć 107 500,00 PLN brutto. Wartość II etapu kampanii nie może przekroczyć 53 000,00 PLN brutto. Strategia kampanii promocyjnej na lata 2013 - 2015 powinna zawierać: a) cele komunikacyjne kampanii promocyjnej; b) najważniejsze przekazy komunikacyjne (key messages) w oznaczonej grupie celowej; c) dobór kanałów dotarcia i założenia intensywności ich wykorzystania w kampanii; d) zaplanowanie metodologii i wykonania monitorowania efektów kampanii; e) przedstawienie kalendarza realizacji założonych działań; Wartość kampanii nie może przekroczyć 4 000,00 PLN brutto za każdy kolejny rok realizacji. Wykonawca może zaproponować dodatkowe punkty spisu treści Strategii, jego zdaniem niezbędne do włączenia do dokumentu. Główne założenia do strategii kampanii promocyjnej projektu Wzornictwo - kierunek zamawiany na PŁ: a) Kampania będzie realizowana w pięciu etapach: I etap od 1.04.2012 do 30.06.2012; II etap od 1.08.2012 do 31.12.2012; III etap od 1.04.2013 do 30.06.2013; IV etap od 1.04.2014 do 30.06.2014. V etap od 1.04.2015 do 30.06.2015. b) Kampania promocyjna zakłada przeprowadzenie szeregu przedsięwzięć promocyjnych o charakterze regionalnym; c) Kampania promocyjna ma uwzględniać prowadzenie działań na portalu internetowym kierunku Wzornictwo; d) Założeniem Kampanii promocyjnej w pierwszym i drugim etapie jest zwiększenie liczby maturzystów ubiegających się o przyjęcie na Wzornictwo - kierunek zamawiany w PŁ w roku 2012; Założeniem pozostałych etapów kampanii promocyjnej jest wzmocnienie i rozwój wizerunku oraz potencjału dydaktycznego uczelni. Szczegółowe opracowanie oferty polega na przygotowaniu: A. Kreacji pierwszego etapu kampanii oraz przygotowania planu i harmonogramu realizacji kampanii; B. Kreacji drugiego etapu kampanii oraz przygotowania planu i harmonogramu realizacji kampanii; C. Kreacji pozostałych etapów kampanii oraz przygotowania planu i harmonogramu realizacji kampanii; Ad. A Kreacja pierwszego etapu kampanii promocyjnej powinna zawierać co najmniej: a) plan oraz postać uczestnictwa kierunku Wzornictwo w imprezach targowych i branżowych; b) dodruk materiałów promocyjnych w ilości 5000 szt., c) wymyślenie i produkcja dwóch rodzajów gadżetów, d) produkcję 2 roll-upów, e) projekty ewentualnych materiałów poligraficznych; f) kreację i dystrybucję właściwej informacji mającej służyć realizacji założeń pierwszego etapu kampanii, Plan i harmonogram realizacji kampanii powinien zawierać elementy rzeczowe kampanii (działań reklamowo-wizerunkowych ATL oraz działań BTL i działań PR) w ujęciu chronologicznym oraz finansowym. Plan ten powinien zawierać harmonogram działań we wszystkich poniższych obszarach, uwzględniający efektywność i spójność proponowanych działań: Media plan kampanii działań reklamowo-wizerunkowych ATL, zawierający m.in.: Nazwy mediów i sposób ich wykorzystania tj.: tytuły gazet i periodyków, stacji telewizyjnych, serwisów i portali internetowych oraz proponowany podział budżetu pomiędzy poszczególne nośniki reklamy. Media plan działań BTL zawierający m.in.: a) bezpośrednie działania promocyjne i informacyjne, m.in. mailing (newsletter wysyłany przez wybrane portale do subskrybentów), kanały dystrybucji ulotki związanej z kampanią medialną, inserty w gazetach itp.; b) aktywności informacyjne na portalach internetowych o zasięgu globalnym lub skupionych na konkretnym, wybranym rynku; c) inne działania promocyjne zaproponowane przez Wykonawcę. Plan działań PR (w tym działania media relations), zawierający m.in.: a) główne idee promowane w mediach; b) wybór mediów; c) zaplanowanie wydarzeń z udziałem władz uczelni, studentów oraz środowisk branżowych i biznesowych; d) zaplanowanie wykorzystania innych przekazów medialnych, jako platformy komunikacji dla studentów, przedsiębiorców, innych uczestników Projektu; Uczestnik przetargu może zaproponować dodatkowe punkty spisu treści jego zdaniem niezbędne do włączenia Szczegółowego planu i harmonogramu realizacji kampanii. Ad. B Kreacja drugiego etapu kampanii promocyjnej powinna zawierać co najmniej: a) plan przebiegu wizyt promujących kierunek Wzornictwo w szkołach ponadgimnazjalnych; b) wymyślenie i produkcja dwóch rodzajów gadżetów, c) kreację i dystrybucję właściwej informacji mającej służyć realizacji założeń pierwszego etapu kampanii, Plan i harmonogram realizacji kampanii powinien zawierać elementy rzeczowe kampanii (działań reklamowo-wizerunkowych ATL oraz działań BTL i działań PR) w ujęciu chronologicznym oraz finansowym. Plan ten powinien zawierać harmonogram działań we wszystkich poniższych obszarach, uwzględniający efektywność i spójność proponowanych działań: Media plan kampanii działań reklamowo-wizerunkowych ATL, zawierający m.in.: Nazwy mediów i sposób ich wykorzystania tj.: tytuły gazet i periodyków, stacji telewizyjnych, serwisów i portali internetowych oraz proponowany podział budżetu pomiędzy poszczególne nośniki reklamy. Media plan działań BTL zawierający m.in.: a) bezpośrednie działania promocyjne i informacyjne, m.in. mailing (newsletter wysyłany przez wybrane portale do subskrybentów), kanały dystrybucji ulotki związanej z kampanią medialną, inserty w gazetach itp.; b) aktywności informacyjne na portalach internetowych o zasięgu globalnym lub skupionych na konkretnym, wybranym rynku; c) inne działania promocyjne zaproponowane przez Wykonawcę. Plan działań PR (w tym działania media relations), zawierający m.in.: a) zaplanowanie wydarzeń z udziałem władz uczelni, studentów oraz środowisk branżowych i biznesowych; b) zaplanowanie wykorzystania innych przekazów medialnych, jako platformy komunikacji dla studentów, przedsiębiorców, innych uczestników Projektu; Ad. C Kreacja pozostałych etapów kampanii promocyjnej powinna zawierać co najmniej: a) kreację i dystrybucję właściwej informacji mającej służyć realizacji założeń kampanii. Plan i harmonogram realizacji kampanii powinien zawierać elementy rzeczowe w ujęciu chronologicznym oraz finansowym. Plan ten powinien zawierać harmonogram działań we wszystkich poniższych obszarach, uwzględniający efektywność i spójność proponowanych działań: Media plan kampanii działań reklamowo-wizerunkowych powinien zawierać m.in.: 1. Nazwy mediów i sposób ich wykorzystania tj.: tytuły gazet i periodyków, stacji telewizyjnych, serwisów i portali internetowych oraz proponowany podział budżetu pomiędzy poszczególne nośniki reklamy, 2. Bezpośrednie działania promocyjne i informacyjne, m.in. mailing (newsletter wysyłany przez wybrane portale do subskrybentów), kanały dystrybucji ulotki związanej z kampanią medialną, inserty w gazetach itp.; 3. Aktywności informacyjne na portalach internetowych o zasięgu globalnym lub skupionych na konkretnym, wybranym rynku; 4. Zaplanowanie wydarzeń z udziałem władz uczelni, studentów oraz środowisk branżowych i biznesowych; 5. Plan wykorzystania innych przekazów medialnych, jako platformy komunikacji dla studentów, przedsiębiorców i innych uczestników Projektu; 6. Inne działania promocyjne zaproponowane przez Wykonawcę. Uczestnik przetargu może zaproponować dodatkowe punkty spisu treści jego zdaniem niezbędne do włączenia Szczegółowego planu i harmonogramu realizacji kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: inne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłki siatkowej w ramach PlusLigi zorganizowanych przez Profesjonalną Ligę Siatkówki lub w ramach rozgrywek organizowanych przez Polski Związek Piłki Siatkowej.
Dodano: 2016-04-11 - Usługa promocyjna dla Miasta Bełchatowa podczas meczów piłkarskich organizowanych przez Ekstraklasę lub Polski Związek Piłki Nożnej.
Dodano: 2016-04-11 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Modelu Zrównoważonego Transportu Zbiorowego
Dodano: 2016-03-21 - Obsługa nośników BTL należących do Miasta
Dodano: 2016-01-28 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja Kampanii informacyjno - promocyjnej, promującej możliwości podróżowania z/do Łodzi z wykorzystaniem połączeń lotniczych do portu przesiadkowego. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.68.2015
Dodano: 2016-01-12 - Działania informacyjne i promocyjne dla projektów dofinansowywanych ze środków UE
Dodano: 2015-09-22 - Przygotowanie merytoryczne i graficzne reklamy Łodzi jako atrakcyjnej destynacji dla turystyki biznesowej oraz powiązanego tematycznie z reklamą artykułu wraz z emisją w płatnym krajowym wydawnictwie branżowym. Nr ref.: DOA-ZP-VIII.271.20.2015
Dodano: 2015-08-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej pn. Promocja selektywnej zbiórki odpadów-program edukacji ekologicznej dla mieszkańców miasta Łodzi
Dodano: 2015-08-13 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-24 - Kompleksowa realizacja działań promocyjnych w ramach zadania nr 2 pt. Kutno - miasto znaczone różami i zadania nr 3 pt. Kutno - miasto witające różami, w ramach realizacji projektu pn. Kutno - miasto róż o numerze WND-RPLD.03.02.00-00-017/13 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, III Oś Priorytetowa: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw
Dodano: 2015-07-09