Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ochrony budynku Urzędu Statystycznego w Białymstoku Oddział w Suwałkach ul. Noniewicza 91

Urząd Statystyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 15-959 Białystok, ul. Krakowska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7497710 , fax. 085 7497779
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny
    ul. Krakowska 13 13
    15-959 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7497710, fax. 085 7497779
    REGON: 00033154700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl/bialystok
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ochrony budynku Urzędu Statystycznego w Białymstoku Oddział w Suwałkach ul. Noniewicza 91
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej budynku Urzędu Statystycznegow Białymstoku Odział w Suwałkach ul. Noniewicza 91. 1.Zakres usług będzie obejmował: a)ochronę budynku: w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:00 do 7:00 (16 godzin/dobę) w dni wolne od pracy od 7:00 do 7:00 dnia następnego (24 godziny), b)ochronę budynku przed przedostaniem się na teren osób nieupoważnionych, nietrzeźwych lub w sposób widoczny mogących stanowić zagrożenie dla pracowników, współpracowników i innych osób przebywających na terenie oraz mienia Urzędu, c)ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, d)nadzór obiektu w zakresie ochrony p. pożarowej, e)nadzór i obsługa systemu alarmowego i urządzeń gaśniczych w przypadku pożaru, sprawdzanie przyczyn włączenia alarmów, powiadamianie odpowiednich służb, zabezpieczenie terenu do czasu przybycia odpowiednich służb, f)obsługa głównych wyłączników prądu, c. o. i wody w sytuacjach koniecznych, g)sprawdzanie zabezpieczenia budynku i pomieszczeń Zamawiającego, h)odbieranie i wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów w systemie (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty. a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 3), e) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności będącej przedmiotem umowy (koncesja na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienia, określająca zakres i formy świadczenia tych usług przez Wykonawcę, udzielona przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z 22 sierpnia1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, g) wykaz co najmniej trzech wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (zał. nr 5) 2.Wszystkie składane dokumenty, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców (konsorcja), dokumenty wymienione w pkt. 1 lit. a, b, c, e niniejszej specyfikacji muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a, b, c składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6. Dokument o którym mowa w pkt. 4 lit. a i c powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 4 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ://www.stat.gov.pl/bialystok/49_PLK_HTML.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach