Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5657085 , fax. 087 5679221
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Ogrodowa 57 57
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5657085, fax. 087 5679221
REGON: 79072722700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno. 2. Opis: Dostawa do siedziby Zamawiającego 15 Mg workowanej mieszanki mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno przy remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznej w temperaturze otoczenia min. od - 10 stopni C do + 30 stopni C z możliwością zmagazynowania na okres 5 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy e) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków polegać będzie na sprawdzeniu czy złożono komplet wymaganych dokumentów, które spełniają warunki zawarte w specyfikacji. 3. W toku dokonywania badań i oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie polega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. (zał. nr 2). c) Aprobatę techniczną produktu. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1 odnośnik pierwszy - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) i pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 1 odnośnik pierwszy oraz jej podpisem. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazane postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa masy bitumicznej na gorąco wraz z transportem do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach
Dodano: 2016-03-29 - Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2016
Dodano: 2016-03-22 - Sukcesywna dostawa masy asfaltowej na zimno do siedziby PZD w Siemiatyczach
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa do 50 ton w partiach po min. 10 ton masy asfaltowej na zimno do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC i mieszanki mineralno - asfaltowej do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni dróg na zimno w 2016 r.
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa emulsji asfaltowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej C65 B4RC oraz kruszywa łamanego o uziarnieniu 2/5 , 5/8 mm
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa emulsji asfaltowej niemodyfikowanej szybkorozpadowej C65 B4RC oraz kruszywa łamanego o uziarnieniu 2/5 , 5/8 mm
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej wytwarzanej na zimno do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych.
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno przy zastosowaniu lepiszcza - asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni drogowych sposobem na zimno
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno przy zastosowaniu lepiszcza - asfaltu modyfikowanego do napraw nawierzchni drogowych sposobem na zimno
Dodano: 2015-11-03