Gmina Celestynów ogłasza przetarg
- Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
- Data zamieszczenia: 2012-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
ul. Regucka 3 3
05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
REGON: 01326896500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, tytuł projektu Celestynowskie Przedszkola Równych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych w ramach projektu pn: Celestynowskie Przedszkola Równych Szans! Program wsparcia na rzecz rozwoju edukacji przedszkolnej w Gminie Celestynów. 2. Usługa ma być wykonywana jednoosobowo. 3. Do głównych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 3.1. Opisywanie dokumentacji pod względem formalnym i finansowym; 3.2. Sporządzanie wniosków o płatność projektu; 3.3. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego Projekt oraz dokonywanie okresowych analiz; 3.4. Terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji Projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych; 3.5. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej; 3.6. Prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej Projektu; 3.7. Przygotowywanie przelewów na płatności bezgotówkowe; 3.8. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących Projektu; 3.9. Dokumentowanie podejmowanych działań; 3.10. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Projektu. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy współfinansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL. 3. Wykonawca zatrudniony zostanie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać pracę 80 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu, jak również po godzinach pracy oraz poza siedzibą Zamawiającego. Po podpisaniu umowy Zamawiający z Wykonawcą ustali harmonogram wykonywanej pracy. 5. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia z dostępem do internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe celem należytego wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie kompleksowej obsługi księgowej Zamawiającego
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego
Dodano: 2015-11-10 - Świadczenie refundacji i usług obsługi refundacji kosztów dojazdów, noclegów, szkoleń, ekspertyz, konsultacji i wydatków grup roboczych dla Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER)
Dodano: 2015-09-25 - Usługi zbadania za lata 2014, 2015, 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON - Znak sprawy ZP/21/14
Dodano: 2014-10-14 - Usługi obsługi finansowej projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej i zawodowej osób pozostających bez pracy w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
Dodano: 2014-03-04 - Usługi obsługi finansowej projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej i zawodowej osób pozostających bez pracy w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
Dodano: 2014-01-20 - Obsługa finansowa, w tym rozliczanie i sprawozdawczość oraz wdrożenie systemu do elektronicznego obiegu dokumentów projektu Rozwój Klastra Centrum Inżynierii Biomedycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo - płacowej Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2013-11-22 - Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK
Dodano: 2013-11-04 - Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK
Dodano: 2013-10-01