Przetargi.pl
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów promocyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.31.2012

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2997425, 12 6237480 , fax. 12 6325215
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
    ul. Mazowiecka 21 21
    30-019 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2997425, 12 6237480, fax. 12 6325215
    REGON: 35711718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów promocyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.31.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego materiałów promocyjnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, które promują realizowane przez UPPK projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Wykonanie materiałów promocyjnych stanowiących przedmiot zamówienia polegać będzie na: a) opracowaniu projektu graficznego dla asortymentów opisanych w pozycjach 10 i 11 załącznika nr 1 do SIWZ, tj. folderu Siła skuteczności oraz Poradnika dla pracodawców; projekt graficzny polegał będzie na graficznym opracowaniu tekstu przekazanego przez Zamawiającego i zdjęć zaproponowanych przez Wykonawcę oraz własnych zdjęć Zamawiającego; b) wytworzeniu wszystkich materiałów promocyjnych, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ w ilościach w nim określonych; c) dostarczeniu wykonanych materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w wersji elektronicznej opracowanych przez siebie projektów graficznych folderu Siła skuteczności oraz Poradnika dla pracodawców. 4. Zamawiający będzie miał prawo do zgłoszenia Wykonawcy zmian i poprawek do zaproponowanych projektów graficznych, które to zmiany Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić i nanieść do projektów. 5. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania Wykonawcy ewentualnych zmian do projektów graficznych w terminie do 2 dni. 6. Po naniesieniu zmian wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o ostateczną akceptację projektów graficznych folderu Siła skuteczności oraz Poradnika dla pracodawców. 7. Pisemna akceptacja dla projektów, o których mowa w pkt 6, przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do rozpoczęcia dalszego etapu prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia w zakresie folderu Siła skuteczności oraz Poradnika dla pracodawców. 8. Zamawiający, w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej opracowanie merytoryczne (tj. tekst do zamieszczenia w folderze Siła skuteczności oraz w Poradniku dla pracodawców) a także posiadane przez siebie zdjęcia, które następnie wykorzystane zostaną w opracowywaniu projektów graficznych niezbędnych do wykonania danego asortymentu. 9. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z chwilą: a) dostarczenia go siedziby głównej Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21 oraz b) wniesienia do wskazanego przez pracownika Zamawiającego pomieszczenia. 10. Dostarczane materiały promocyjne zapakowanie zostaną w karton, na którym znajdować się będzie informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w kartonie. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 11. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca korzystał będzie z informacji, wskazówek oraz wytycznych określonych w opracowaniu: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnym na stronie internetowej: http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf a także wykorzysta logo projektów: 7 życzeń, Własny Biznes oraz Projektu Siła skuteczności opracowanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy w wersji elektronicznej w pliku EPS oraz JPG (dotyczy: logo Projektu Siła skuteczności). 12. Wykonawca oświadcza, że do projektów graficznych, które opracuje w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać mu będzie wyłączne i nieograniczone prawo autorskie (osobiste i majątkowe) oraz, że projekty graficzne stanowiące przedmiot zamówienia nie będą obciążone żadnymi roszczeniami i innymi prawami osób trzecich. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego całości praw majątkowych do projektów graficznych z dniem otrzymania pisemnej akceptacji danego projektu graficznego od Zamawiającego. 14. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego obejmuje następujące pola eksploatacji: a) utrwalenia b) zwielokrotniania określoną techniką, c) wprowadzania do obrotu, d) wprowadzania do pamięci komputera, e) publicznego wykonania albo publicznego odtworzenia, f) wystawienia, g) wyświetlania, h) najmu, i) dzierżawy, j) udzielania licencji na wykorzystanie, k) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną, l) nadanie za pośrednictwem satelity, m) równoczesnego i integralnego nadania utworu nadawanego przez inną organizację radiową lub telewizyjną. 15. Wykonawca wytworzy i dostarczy do siedziby Zamawiającego materiały promocyjne wskazane w załączniku nr 1 w terminie do dnia 17 grudnia 2012 r. 16. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone materiały promocyjne zawierają wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. 17. Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 18. Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 7 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach