Fundacja im. Brata Alberta ogłasza przetarg
- Adres: 32-640 Rudawa, Radwanowice 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2585910 , fax. 012 2585910
- Data zamieszczenia: 2013-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja im. Brata Alberta
Radwanowice 1 1
32-640 Rudawa, woj. małopolskie
tel. 012 2585910, fax. 012 2585910
REGON: 35055488800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.albert.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego osób polegające na: 1. przewożeniu nie większej niż 25 osobowej grupy osób niepełnosprawnych upośledzonych umysłowo oraz ich opiekuna, a także 2. wykonywaniu przewozów tzw. doraźnych, tj. podyktowanych nagłą potrzebą, niedających się przewidzieć w dniu ogłoszenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Usługa, o której mowa w punkcie 1.) wykonywana będzie codziennie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem miesiąca sierpnia. A. Przewóz osób realizowany będzie na dwóch poniższych trasach: a) trasa 1: wyjazd z Czernichowa, przez miejscowości: Przeginia Duchowna, Okleśna, Rusocice, powrót do Czernichowa. b) trasa 2: wyjazd z Czernichowa, przez miejscowości: Wołowice, Jeziorzany, Ściejowice, Rączna, Piekary, Kryspinów, Mników, Czułów, Czułówek, Kaszów, powrót do Czernichowa. B. W ramach obu tras, o których mowa powyżej Wykonawca przewoził będzie w sumie maksymalnie 25 osób, przy czym podczas pojedynczej trasy liczba osób przewożonych nie przekroczy 19. C. Wykonawca każdego dnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem miesiąca sierpnia), wyruszał będzie z miejscowości Czernichów. Z miejscowości leżących na obu trasach opisanych w podpunktach a) oraz b), Wykonawca zabierał będzie osoby niepełnosprawne, które następnie docelowo przywiezie do Czernichowa. D. Zamawiający zakłada, że dzienny limit kilometrów wykonywanych przez Wykonawcę w związku z odbywaniem trasy nr 1 oraz trasy nr 2 nie przekroczy 200 km. E. Wykonawca wykona najpierw trasę opisaną w punkcie a), następnie trasę opisaną w punkcie b). F. Początek oraz koniec obu tras stanowi: Warsztat Terapii Zajęciowej w Czernichowie. G. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany każdej z tras. Oznacza to, że mogą wystąpić niedające się przewidzieć okoliczności powodujące, że np. jedna lub więcej miejscowości wypadnie z trasy lub też zastąpiona zostanie inną miejscowością bądź o jedną lub więcej miejscowości będzie trzeba trasę rozbudować. W przypadku, gdyby zmiana trasy wiązała się ze wzrostem liczby kilometrów ponad ustalony limit 200 kilometrów dziennie, wówczas Zamawiający - na podst. art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. H. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) podstawiania pojazdu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym; b) wykonywania usługi wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz.908 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.); c) ubezpieczenia pojazdu, który wykorzystywany będzie do wykonywania zamówienia w zakresie ubezpieczenia OC oraz NNW; d) zapewnienia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymogi Zamawiającego opisane SIWZ, w przypadku wystąpienia awarii/uszkodzenia pojazdu wyznaczonego do realizacji zamówienia; e) zapewnienia kierowców w liczbie umożliwiającej ciągłą i płynną realizację zamówienia; f) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i ewentualną naprawą pojazdu wyznaczonego do wykonywania zamówienia; g) rozpoczęcia naliczania kilometrów realizowanych wyjazdów z chwilą wyjazdu z miejsca początkowego trasy i zakończenia z chwilą powrotu na miejsce końcowe; dojazd kierowcy do miejsca, w którym rozpoczynać się będzie trasa nie jest wliczany w dzienną ilość przejechanych kilometrów i stanowi koszt własny wykonawcy; h) sporządzania zestawień, w których wykazywał będzie ilości przebytych kilometrów; i) wystawiania faktury z tytułu wykonywania zamówienia do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zamówienie było wykonywane z terminem płatności wynoszącym co najmniej 14 dni; uwzględniającej faktyczną ilość przebytych kilometrów; Usługa, o której mowa w punkcie 2.) wykonywana będzie w zależności od potrzeby Zamawiającego. Każdorazowo, potrzeba przewozu osób zgłoszony zostanie Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni. A. Liczba osób, które Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie przewozić w ramach przewozów tzw. doraźnych nie przekroczy 25. B. Limit kilometrów, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach tzw. przewozów doraźnych w skali jednego kwartału nie przekroczy 300 km. C. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) każdorazowego podstawiania pojazdu w miejscu i czasie uzgodnionym w porozumieniu z Zamawiającym; b) wykonywania usługi wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005, Nr 108,poz.908 ze zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.); c) ubezpiecza pojazdu, który wykorzystywany będzie do wykonywania tzw. przewozów doraźnych w zakresie ubezpieczenia OC oraz NW; d) zapewnienia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymogi Zamawiającego opisane SIWZ, w przypadku wystąpienia awarii/uszkodzenia pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozów doraźnych; e) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i ewentualną naprawą pojazdu wyznaczonego do wykonywania przewozów doraźnych; f) rozpoczęcia naliczania kilometrów realizowanych przewozów doraźnych z chwilą wyjazdu z miejsca początkowego trasy i zakończenia z chwilą powrotu na miejsce końcowe; dojazd kierowcy do miejsca, w którym rozpoczynać się będzie trasa, nie jest wliczany w dzienną ilość przejechanych kilometrów i stanowi koszt własny wykonawcy; g) sporządzania zestawień, w których wykazywał będzie ilości przebytych kilometrów; h) wystawiania faktury z tytułu wykonania przewozu doraźnego po jego zrealizowaniu z terminem płatności wynoszącym co najmniej 14 dni uwzględniającej faktyczną ilość przebytych kilometrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.albert.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów wraz z opiekunem z Zespołu Szkół nr 1 w Oświęcimiu na pływalnię i korty tenisowe w roku 2016.
Dodano: 2016-07-27 - Transport i opieka dzieci/uczniów niepełnosprawnych w czasie przewozu spod domu/ miejsca zamieszkania do szkoły, ośrodka, przedszkola i z powrotem w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-21 - DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W SIEDLCACH W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2016 r. - czerwiec 2017 r
Dodano: 2016-07-12 - Usługi transportowe w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2016/2017, organizowane przez Gminę Krzeszowice
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Koniusza w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06 - Dowóz uczniów wraz z opieką do Publicznego Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Chrzanowie w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-30 - Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej w Okleśnej z przystanku w Podłężu oraz do Zespołu Szkół nr 3 w Kwaczale z miejscowości Alwernia, Podłęże, Okleśna oraz Źródła w roku szkolnym 2016/2017 tj.: od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci
Dodano: 2016-06-30 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 2 w Brodłach wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu z miejscowości Grojec, Poręba Żegoty, Mirów w roku szkolnym 2016/2017 tj.: od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii, pojazdami przystosowanymi do przewozu zorganizowanej grupy dzieci
Dodano: 2016-06-30