Przetargi.pl
Postępowanie nr PCZ/II-ZP/29/2009 - Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03 oraz 18 01 02, wytwarzanych przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie.

Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. Szpitalna 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031341 w. 181 , fax. 052 3031344
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30 30
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031341 w. 181, fax. 052 3031344
    REGON: 09321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie nr PCZ/II-ZP/29/2009 - Przetarg nieograniczony na usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03 oraz 18 01 02, wytwarzanych przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru od Zamawiającego, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03 oraz 18 01 02, wytwarzanych przez Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Przedmiot zamówienia musi być realizowany w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami, w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne. Ilość wytwarzanych przez Zamawiającego wynosi około 43.000 kg, w czasie 24 miesięcy, w tym: - odpady medyczne - kod 18 01 03 - około 42.000 kg (ok. 1.750 kg miesięcznie) - odpady medyczne - kod 18 01 02 - około 1.000 kg (ok. 41,7 kg miesięcznie). W czasie trwania umowy, Zamawiający wymaga odbioru w/w odpadów z magazynu Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie, raz w tygodniu (magazyn wyposażony jest w urządzenia chłodnicze). Podane w Załączniku nr 1 do SIWZ ilości odpadów medycznych należy traktować jako orientacyjne. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, ilości pacjentów oraz treści kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Zamawiający przewiduje wahania ilości asortymentu rzędu 10%. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu realizacji mniejszej ilości usług niż określona w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert - załączyć do oferty; b) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załączyć do oferty; c) aktualna decyzja wydana przez upoważniony organ zezwalająca na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie gospodarki odpadami (unieszkodliwianie - spalanie odpadów medycznych objętych przedmiotem zamówienia) lub aktualna zawarta umowa z firmą, która posiada w/w zezwolenie - załączyć do oferty oryginał lub potwierdzoną kopię zezwolenia lub umowy; d) aktualne zezwolenie na transport odpadów medycznych i innych odpadów niebezpiecznych lub zawarta aktualna umowa z firmą, która posiada w/w zezwolenie - załączyć do oferty oryginał lub potwierdzoną kopię zezwolenia lub umowy; e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załączyć do oferty; f) wykaz wykonanych usług (tożsamych z przedmiotem zamówienia, minimum trzy usługi w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) - wg Załącznika nr 3 do SIWZ, oraz dokumentami potwierdzającymi (minimum trzy referencje), że usługi zostały wykonane należycie (dokładny adres i nr telefonu Zamawiających) - załączyć do oferty; Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) i b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt. 1-9 uPzp, z uwzględnieniem art. 24a uPzp, oraz Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 4.1 b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach