Gmina Miasta Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Kamionka 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4930300 , fax. 056 4982626
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Brodnicy
ul. Kamionka 23 23
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4930300, fax. 056 4982626
REGON: 00052341300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa geodezyjna Urzędu Miejskiego na lata 2010, 2011 i 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna Urzędu Miejskiego na lata 2010, 2011 i 2012. 2. Zakres zadania i terminy realizacji: a. Wykonanie aktualnych podkładów geodezyjnych dla celów projektowych: lewostronna matryca (w skali 1:500 lub 1:1000 zgodnie ze zleceniem): w wersji analogowej, w wersji elektronicznej oraz mapa stanu prawnego łącznie z częścią opisową dotyczącą właścicieli lub władających z adresem zamieszkania (wypis). Termin wykonania: max. 7 dni. b. Podział nieruchomości (opracowanie wstępnego projektu podziału, szczegółowego projektu podziału, wyniesienie projektu na grunt ze stabilizacją i opracowanie dokumentów przewłaszczeniowych: za pierwszą działkę, za każdą następną. Termin wykonania: zgodnie z KPA. c. Wytyczenie obiektu w terenie: trasa kabla, trasa drogi, budynku. Termin wykonania: 24 godziny od zgłoszenia. d. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej obiektu w terenie: trasa kabla, trasa drogi, budynku. Termin wykonania: max. 5 dni. e. Wznowienie punktów granicznych: do 4 punktów, za każdy następny punkt powyżej 4. Termin wykonania - max. 30 dni. f. Wykonanie światłokopii projektów. Termin wykonania: 24 godziny od zgłoszenia. g. Wykonanie map do celów informacyjnych. Termin wykonania: 24 godziny od zgłoszenia. h. Rozgraniczenie nieruchomości: do 4 punktów, za każdy następny punkt powyżej 4. Termin wykonania: zgodnie z KPA. 3. UWAGA: Wykonawca w cenie za poszczególne usługi geodezyjne musi doliczyć opłaty za Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien wykazać się realizacją, co najmniej: a.) Dwóch kompletów podkładów geodezyjnych dla celów projektowych w wersji analogowej, b.) Dwóch kompletów podkładów geodezyjnych dla celów projektowych w wersji elektronicznej, c.) Dwóch podziałów nieruchomości (opracowanie wstępnego projektu podziału, szczegółowego projektu podziału, wyniesienie projektu na grunt ze stabilizacją i opracowanie dokumentów przewłaszczeniowych), d.) Czterech wytyczeń obiektu w terenie, e.) Czterech inwentaryzacji powykonawczych obiektu w terenie. Należy załączyć dokumenty potwierdzające (referencje), że te usługi zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 6. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca powinien wykazać posiadanie uprawnień geodezyjnych, dokumenty potwierdzające odbycie kursu w zakresie wykonywania map w układzie numerycznym. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 50.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 12.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminie Lubraniec
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2016-02-15 - Wykonanie trzech operatów szacunkowych dla określenia wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa, stanowiących dwa spółdzielcze, własnościowe prawa do lokali mieszkalnych, położonych w obrębach geodezyjnych Bydgoszcz i Mogilno oraz zabudowaną nieruchomość gruntową, położoną w obrębie Kuźnice (gmina Choceń).
Dodano: 2015-10-15 - Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-04-13 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, z podziałem na 3 zadania
Dodano: 2015-03-26 - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych, podziałów wstępnych nieruchomości wraz z podziałami właściwymi geodezyjnymi działek i wznowienie granic z podziałem na 4 zadania
Dodano: 2015-03-02 - Określenie dla celu sprzedaży wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Dodano: 2015-02-10 - Wykonanie operatów szacunkowych stanowiących podstawę do ustalenia odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości położonych w gminach Brześć Kujawski, Lubanie, miasto Włocławek, Fabianki i Dobrzyń nad Wisłą
Dodano: 2015-01-29 - Wykonywanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2015 r.
Dodano: 2015-01-28 - PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH, STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ OCEN ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DLA INWESTYCJI WYNIKAJĄCYCH ZE STRATEGII ROZWOJU BRODNICKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO NA LATA 2014 - 2020
Dodano: 2015-01-08