Przetargi.pl
Postępowanie na wykonanie remontu pomieszczeń internatu w związku ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowaniem do potrzeb użytkownika t/j PODR w Gdańsku Oddział w Strzelinie

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
  • Data zamieszczenia: 2013-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
    80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
    REGON: 00300318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na wykonanie remontu pomieszczeń internatu w związku ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowaniem do potrzeb użytkownika t/j PODR w Gdańsku Oddział w Strzelinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Demontaż urządzeń i armatury sanitarnej w pomieszczeniach wc damskiego i męskiego, 2) Wyburzenie ścianek działowych oraz rozbiórka starych wykładzin ceramicznych w w/w pomieszczeniach z wywozem gruzu, 3) Wykonanie nowych instalacji kanalizacji oraz ciepłej i zimnej wody stosownie do nowego układu urządzeń i armatury na rzucie pomieszczeń, wykonanie nowych okładzin ceramicznych podłogi i ścian, malowanie i biały montaż. Należy użyć misek ustępowych wiszących ze stelażem. Baterie stojące z głowicą ceramiczną. Kabina natryskowa narożna z brodzikiem emaliowanym. Osobne wodomierze umożliwiające wyodrębnienie pomiaru zużycia ciepłej i zimnej wody. Kabiny sanitarne z płyt HDF. Należy wymienić zawory grzejnikowe na termostatyczne we wszystkich pomieszczeniach. 4) Połączenie sekretariatu z gabinetem Dyrektora poprzez drzwi, oraz połączenie 2 pomieszczeń w gabinet Dyrektora przez wstawienie podciągu stalowego i wykucie otworu w ścianie nośnej. Likwidacja drzwi na korytarz w gabinecie Dyrektora. Należy wykonać obliczenia statyczne i projekt przesklepienia przed przystąpieniem do wykonania robót. Poziomy podłoży należy wyrównać za pomocą wylewki samopoziomującej. Wykonać nowe posadzki w łączonych pomieszczeniach gabinetu Dyrektora z paneli mdf min IV klasy ścieralności. Drzwi na korytarz od strony sekretariatu należy zdemontować a otwór zamurować. 5) Naprawę miejscową powierzchni tynków ,oraz malowanie dwukrotne farbą emulsyjną sufitów i ścian w pomieszczeniach oraz na korytarzu z zagruntowaniem. 6) Wstawienie drzwi z profili pcv dwuskrzydłowych z naświetlem z pełnym przeszkleniem z zamkiem bębenkowym i samozamykaczem w wejściu do korytarza. 7) Montaż urządzenia pomiarowego w pomieszczeniu szatni przy wejściu umożliwiającego osobny pomiar zużycia energii elektrycznej. Montaż wentylatora elektrycznego w pomieszczeniu pod schodami. 8) Wykonanie sieci komputerowej w układzie gwiazdy z pomieszczenia pod schodami do wszystkich pomieszczeń z montażem po 2 gniazda w każdym pomieszczeniu biurowym. 9) Wykonanie sieci telefonicznej z 2 gniazdami w każdym pomieszczeniu biurowym. Rozmieszczenie gniazd sieci komputerowej oraz telefonicznych wskaże informatyk zakładowy. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Użyte w przedmiarze robót oraz opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów i systemów budowlanych wskazują jedynie na ich jakość lub wymaganą technologię. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i systemów budowlanych alternatywnych, jednak nie gorszych od podanych, w tym paneli i okładziny ceramicznej objętej co najmniej 2 letnią gwarancją producenta nie obwarowaną żadnymi ograniczeniami dotyczącymi sposobu użytkowania powierzchni. Dokładny zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót ,oraz rzut pomieszczeń wraz z opisem. Należy samodzielnie ustalić przedmiar robót potrzebnych do pełnej realizacji zadania. Przedstawiony przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy. Zamawiający żąda dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zadania, po wcześniejszym umówieniu terminu z Panem Dariuszem Kulczykiem tel 794 754 941. Wykonanie tego żądania Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Poziom wykonanej podłogi w pomieszczeniach sanitariatów oraz pokoju dyrektora musi nawiązywać do poziomu istniejących podłóg w sąsiednich pomieszczeniach. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w I gatunku, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Wykonawca każdorazowo uzyska akceptacje Zamawiającego na zastosowany materiał przed jego wbudowaniem. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów Wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Należy wziąć pod uwagę że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie. Trzeba liczyć się z koniecznością przeniesienia mebli poza remontowane pomieszczenie lub takie ich zabezpieczenie aby nie uległy one zniszczeniu a wykonanie prac było możliwe bez uszczerbku dla ich jakości. Wykonawca musi dostarczyć użytkownikowi dokładny opis warunków gwarancji, użytkowania i pielęgnacji wykonanej nawierzchni . Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1b do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa również przedmiar robót oraz rzut pomieszczeń - załącznik nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi:2500,00 zł słownie złotych dwa tysiące pięćset. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 06/05/2013,godz. 9:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr722, poz.505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 77 1160 2202 0000 0002 2896 0837. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu nieograniczonym ZP 2511 03 BB 2013. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1 zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust. 4a lub ust 5 ustawy. 7.2termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4wysokość gwarancji zgodną z określoną w siwz, 7.5gwarancja nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia, w przypadku udzielenia poręczenia, lub, że udzielona gwarancja, w przypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego nr ZP 2511 03 BB 2013 na remont pomieszczeń internatu w związku ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowaniem do potrzeb użytkownika tj. Pomorskiego Ośrodka doradztwa rolniczego w Gdańsku Oddział w Strzelinie. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna winno być złożyć w kasie Zamawiającego lub dołączone do oferty. Kasa znajduje się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00. 8.Jeżeli z treści gwarancji nie wynika ryzyko wygaśnięcia zabezpieczenia poprzez wcześniejszy zwrot oryginału dokumentu przez Wykonawcę ani żadne inne ograniczenie co do skuteczności roszczeń na podstawie oryginału, Zamawiający za dopuszczalne uznaje złożenie przez Wykonawcę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 15.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.2nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach