Przetargi.pl
Postępowanie na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku oraz mycie okien i odśnieżanie posesji i chodników w Sądzie Rejonowym w Łomży

Sąd Rejonowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Polowa 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2150929 , fax. 086 2150960
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Łomży
    ul. Polowa 1 1
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2150929, fax. 086 2150960
    REGON: 00032136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku oraz mycie okien i odśnieżanie posesji i chodników w Sądzie Rejonowym w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz odśnieżanie posesji i raz na pół roku mycie okien wraz ze stolarką okienną w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1. Powierzchnie przeznaczone do sprzątania: Razem powierzchnia budynku: - 4.667,10m2 , w tym: Powierzchnia biurowa, sale rozpraw - 2151,1m2 Powierzchnia WC - 181,9 m2 Powierzchnia holi i korytarzy - 1164,1 m2 Powierzchnia klatek schodowych- 239,5 m2 Powierzchnia archiwum - 479,9 m2 Powierzchnia pomieszczeń użytkowych piwnic - 255,2 m2 Powierzchnia schodów zewnętrznych wraz z podjazdami - 167 m2 Taras nad wejściem głównym - 28,4 m2 Razem powierzchnia parkingu i chodników: 4.027m2 Powierzchnia parkingu i dojazdów - 2427m2 Powierzchnia chodników - 1600m2 Razem powierzchnia okien i fasad (dwustronna) - 1794 m2 Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: własnym sprzętem, za wyjątkiem mycia holi i korytarzy do czyszczenia, których Zamawiający może udostępnić specjalistyczną maszynę czyszczącą. W przypadku użycia maszyny czyszczącej Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest używać zalecanych przez producenta środków czyszczących do tego typu maszyn i uzyskać akceptację Zamawiającego co do osoby obsługującej. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątnięcia korytarzy i holi również w przypadku awarii maszyny czyszczącej lub windy, przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, Wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, czynności porządkowe w budynku - od poniedziałku do piątku, od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 21.00 winny wykonywać minimum trzy osoby, stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego, wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze od 01 listopada do 31 marca, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingów i dojazdów na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia, czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.) Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym i mopów antyalergicznych. Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach