Przetargi.pl
Postępowanie na roboty budowlane na 1 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 85-861 Bydgoszcz, ul. Glinki 86
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 349 84 00 , fax. +48 52 375 30 77
  • Data zamieszczenia: 2023-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
    ul. Glinki 86
    85-861 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 349 84 00, fax. +48 52 375 30 77
    REGON: 090585370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie na roboty budowlane na 1 piętrze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na 1 piętrze oraz częściowe roboty na parterze, drugim piętrze oraz dachu w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:a) Branża architektoniczno - budowlana.b) Branża sanitarna.c) Branża elektryczna.Roboty budowlane na 1 piętrze oraz częściowe roboty na parterze, drugim piętrze oraz dachu w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy należy wykonać , zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do niniejszej specyfikacji. Prace sanitarne do wykonania w budynku wraz z robotami budowlanymi na 1 piętrze w budynku C:1. W zakresie instalacji kanalizacji sanitarnej: od rewizji na pionach kanalizacyjnych przy posadzce „0” do wywiewek na dach razem z trójnikami głównymi.2. W zakresie instalacji wodnej od zaworów głównych do zaworów tymczasowych na piętrze 2 3. W zakresie instalacji ogrzewczej od węzła cieplnego do tymczasowych zaworów odcinających na piętrze 2.4. Rozebranie ścian z GKF na 1 piętrze w budynku C i postawienie nowych ścian z bloczków betonowych o grubości 12 cm wraz z wykonaniem tynków, gładzi i malowaniem.Prace elektryczne do wykonania w budynku wraz z robotami budowlanymi na 1 piętrze w budynku C:1. Wykonanie rozdzielnicy RG-C zgodnie z przedmiarem i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku C – poziom 0.2. Wykonanie zasilania z RG do rozdzielnicy RG-C zgodnie z przedmiarem i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku C – poziom 0.3. Wykonanie przycisku PWP na klatce schodowej zgodnie z przedmiarem i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku BC – klatka schodowa.4. Podłączenie tymczasowe istniejących tablic bezpiecznikowych na poszczególnych kondygnacjach– wg kalkulacji własnej Wykonawcy.5. Wykonanie instalacji teletechnicznej zgodnie z przedmiarem i projektem wykonawczym remontu instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku C – poziom 0.W związku z pracami w branży elektrycznej i sanitarnej obejmującymi poza 1 piętrem również piętro 2 dach i parter oraz koniecznością miejscowego naprawienia i odtworzenia uszkodzonych elementów po wykonaniu tych prac w celu umożliwienia dalszego korzystania z całego budynku Zamawiający umieści całą dokumentacje projektową dla budynku C oraz klatki BC. Dodatkowo w załączniku 5c Zamawiający umieścił kosztorys ofertowy robót elektrycznych i sanitarnych do wykonania w budynku koniecznych do uwzględnienia wraz z pracami na 1 piętrze.Wykonawca do wyceny powinien uwzględnić wszystkie prace potrzebne do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia.Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym. Jeżeli Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej (pkt. 2.5 SWZ) uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac i materiałów nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny. Jeżeli wykonawca uzna że w danej pozycji należy zwiększyć ilość materiału, sprzętu lub robocizny powinien uwzględnić to przy wycenie przedmiotu umowy (np. równanie ścian tynkiem w celu uzyskania kątów prostych niezbędnych do uzyskania efektu zgodnie ze sztuką budowlaną). Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały oraz wyposażenie budynku były wykonane z dobrej jakości materiałów w związku z specyfiką użytkową obiektu były odporne na uszkodzenia i trwałe (np. drzwi wewnętrzne min. z trzema zawiasami, drzwi szaf min. z trzema zawiasami z cichym domknięciem).Wszystkie materiały zastosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz dostarczone wyposażenie muszą zostać przedstawione przez Wykonawcę w postaci karty materiałowej do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi:12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku form wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Konto bankowe: NBP o/o Bydgoszcz nr: 40 1010 1078 0091 4613 9120 00003. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje (wraz z ofertą) Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaufanym lub osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia ze Strony gwaranta) i musi obejmować końcowy termin związania ofertą o którym mowa w części XI SWZ.4. Wadium powinno być wystawione na Zamawiającego.5. Konieczne jest, aby wadium w postaci gwarancji lub poręczenia obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na żądanie Wykonawcy.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.7. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowaw art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8. Wadium w formie pieniężnej (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego) musi wpłynąć na rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części XIII SWZ.9. Zwrot wadium:9.1 Zwrot wadium z urzędu:Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9.2 Zwrot wadium na wniosek:Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 Nie podlegają wykluczeniu, o których mowa w części XV SWZ;1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: jeżeli dotyczy,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający wymaga wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 300 000,00 zł. brutto każda, polegającej na generalnym remoncie obiektu lub remoncie, w którym przeprowadzono prace o podobnym charakterze, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyb) Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osoby/osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjęo podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy kierownika/kierowników robót).c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, teletechnicznych.- instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacyjnych.- ogólnobudowlanej.- Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, żew sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, warunek o którym wyżej mowa, musi być spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.- W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w wykazie, dowodach lub referencjach waluty innej niż polska (PLN), Zamawiający rozpatrzy je zgodnie z zapisami pkt. 12 w części XXI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach