Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
- Data zamieszczenia: 2014-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSTĘPOWANIE AC/BZP/238/2014 - Zakup Systemu Zarządzania Bazą Danych w ramach projektu SpinLab. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup Systemu Zarządzania Bazą Danych - Systemu Zarządzania Bazą Danych umożliwiający zaimplementowanie zarówno dynamicznych jak i statycznych więzów integralności w ramach projektu SPINLAB - Specjalizowana Polska Infrastruktura Naukowa na rzecz Laboratoriów Badawczych, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1. Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2. Projekty w zakresie zasobów informacyjnych nauki w postacie cyfrowej, Poddziałanie 2.3.3 Projekt w zakresie rozwoju zaawansowanych aplikacji i usług teleinformatycznych (Nr POIG.02.03.00-02-027/13). 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 SIWZ. 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 48612000-1 System zarządzania bazą danych. 3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Informatyzacji, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1, pok. 64. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie przez okres 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, zgodnie ze szczegółowymi zapotrzebowaniami Zamawiającego, określonymi w Zamówieniu. 5. Wymagany termin realizacji poszczególnych Zamówień, licząc od dnia wysłania przez Zamawiającego danego Zamówienia do Wykonawcy, wynosić będzie odpowiednio do 14 dni. 6. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia, wg ilości i opisu wskazanego w Konfiguracji opcjonalnej w Załączniku nr 1 do SIWZ, m.in. w przypadku: a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowaną w swoim budżecie - Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia, wg ilości i opisu wskazanego w Formularzu Ofertowym. b) w przypadku uzyskania przez Zamawiającego dodatkowego dofinansowania. 8. Prawo opcji polega na zakupie dodatkowych elementów określonych w tabeli Elementy opcjonalne, w liczbach maksymalnych podanych w kolumnie Liczba sztuk w konfiguracji opcjonalnej, przy czym w zależności od ceny i parametrów poszczególnych elementów, ich ciężaru oraz wymagań na zasilanie i chłodzenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby elementów niż podane w tej tabeli wartości maksymalne. 9. Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy (Wynagrodzenie opcjonalne) zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji, opisanego w SIWZ. 10. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Kalkulacji cenowej konfiguracji opcjonalnej - załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 12. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego. 13. Jeśli minie okres obowiązywania Umowy, a kwoty podane odpowiednio w ust.1 lit. a i b nie zostaną w pełni wykorzystane, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486120001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 7 000,00 zł. (UWAGA NOWE KONTO ZAMAWIAJĄCEGO) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Politechniki Wrocławskiej: Bank Zachodni WBK S.A. 16 O/Wrocław NR KONTA 59 1090 2402 0000 0001 2340 1381 IBAN: PL 59 1090 2402 0000 0001 2340 1381 SWIFT: WBKPPLPP z podaniem tytułu: wadium: Zakup Systemu ZarządzaNia Bazą Danych w ramach projektu SpinLab - postępowanie nr AC/BZP/238/2014
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość trwania asysty technicznej
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/Pos.aspx?DN&pos=A_AC_BZP_238_2014
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich.
Dodano: 2014-12-18 - Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa licencji na oprogramowanie Oracle Database, znak postępowania: CUI/ZP/PN/34/2014
Dodano: 2014-12-05 - POSTĘPOWANIE AC/BZP/256/2014 - Zakup Systemu Zarządzania Bazą Danych w ramach projektu SpinLab
Dodano: 2014-12-01 - Zakup oprogramowania ORACLE 11g Standard Edition One 64 bit dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Dodano: 2012-03-08 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BAZY DANYCH ORACLE 11G WRAZ Z LICENCJĄ STANDARD EDITION ONE I Z ASYSTĄ TECHNICZNĄ
Dodano: 2010-02-26 - Dostawa oprogramowania bazy danych ORACLE 10g wraz z licencją Standard Edition One z asystą techniczną
Dodano: 2009-05-25