Przetargi.pl
Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich.

Powiat Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Sienkiewicza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8162800 , fax. 074 8162850
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ząbkowicki
    ul. Sienkiewicza 11 11
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8162800, fax. 074 8162850
    REGON: 89071840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego wraz z przeinstalowaniem baz danych prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach, której celem jest podniesienie jakości danych i poprawa funkcjonowania systemu teleinformatycznego obsługującego bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Zakres prac przewidzianych w ramach modernizacji obejmuje wykonanie działań technicznych i organizacyjnych takich jak: 1) instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego na infrastrukturze IT wskazanej i udostępnionej przez Zamawiającego, a następnie: 2) założenie inicjalnej bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej, 3) migracja danych dotyczących ewidencji materiałów i spraw powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z programu Ośrodek, 4) migracja danych opisowych i geometrycznych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości z systemu Karaster OneLine wraz z historią, 5) uruchomienie systemu teleinformatycznego i przeprowadzenie testów rozruchowych z obsługi bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 6) szkolenia użytkowników i administratora systemu teleinformatycznego. 3. Działania techniczne i organizacyjne: 1) instalacja i konfiguracja systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego na infrastrukturze IT wskazanej i udostępnionej przez Zamawiającego, a następnie: 2) założenie inicjalnej bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej, 3) migracja danych dotyczących prowadzenia powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z systemy Ośrodek, 4) migracja danych opisowych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości z systemu Karaster OneLine wraz z historią, 5) implementacja do systemu teleinformatycznego rastrowych map ewidencyjnych i zasadniczych, 6) uruchomienie systemu teleinformatycznego i przeprowadzenie testów rozruchowych z obsługi bazy danych ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 7) szkolenia użytkowników i administratora systemu teleinformatycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Dostawa systemowego oprogramowania teleinformatycznego. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy dołączyć w oryginale do oferty. 7. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. W dokumencie tym gwarant / poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego albo żądanie złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenie dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zabkowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach