Przetargi.pl
Postępowanie 13/2017 – Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją wraz z przebudową i adaptacją budynku PSM I i II stopnia w Nowym Targu – filia w Jaworkach

Centrum Edukacji Artystycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00258 Warszawa, ul. Brzozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 42 10 621 , fax. 022 42 10 633
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Artystycznej
    ul. Brzozowa 35
    00258 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 42 10 621, fax. 022 42 10 633
    REGON: 1060007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie 13/2017 – Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją wraz z przebudową i adaptacją budynku PSM I i II stopnia w Nowym Targu – filia w Jaworkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Nowym Targu – filia w Jaworkach - ul. Czarna Woda 7. 2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. 3. Prace budowlano – instalacyjne, dla których będzie prowadzony nadzór inwestorski obejmują w szczególności wykonanie następujących robót: a) kompleksowy przebudowa pomieszczeń oraz części zewnętrznej budynku z wykonaniem detalu architektonicznego i wykończeniowego, b) docieplenie podłogi na gruncie w części piwnicznej wraz z wymianą warstw posadzki, c) docieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej i podziemnej wraz w wykonaniem nowej izolacji przeciwwodnej oraz lokalnymi iniekcjami krzemianowymi w poziomie piwnicy, d) lokalne uzupełnienia istniejącego stropu nad parterem wraz z wymianą warstw posadzki na całości kondygnacji, e) wymiana stropu nad kondygnacją poddasza wraz z dociepleniem i podłogą strychu. f) przebudowa oraz realizacja nowych wejść do budynku – strona południowa (tylne wejście), g) wymiana stolarki zewnętrznej na zestawy trzyszybowe wraz z wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej. h) montaż stolarki p.poż na kondygnacji parteru i poddasza w ścianie budynku od strony zachodniej, przy granicy z działką 124/8. i) wyburzenie fragmentu stropu nad parterem pod budowę nowoprojektowanej klatki schodowej j) budowa nowoprojektowanej klatki schodowej, k) przebudowa istniejącej klatki schodowej na poziom piwnicy, l) podniesienie wysokości ostatniej kondygnacji użytkowej, m) wymiana więźby dachowej gł. połaci wraz z pokryciem dachowym i ociepleniem połaci. n) przebudowa lukarn znajdujących się symetrycznie po obu stronach dachu obiektu wraz z wymianą więźby dachowej, pokrycia lukarn i ich dociepleniem, o) budowa nowoprojektowanych zadaszeń nad wejściami do budynku wraz z realizacją nowego orynnowania, p) wymiana instalacji C.O. (grzejniki, piony, rozprowadzenia, zawory), źródło ciepła – powietrzna pompa ciepła i szczytowy kocioł na olej opałowy. q) wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, siłowej oraz oświetleniowej wraz oprawami oświetleniowymi na oprawy ze źródłem LED oraz montaż instalacji teletechnicznych, r) montaż instalacji wentylacji mechanicznej, higrosterowanej, s) montaż instalacji klimatyzacji dla pomieszczenia sali kameralnej i foyer, t) montaż nasad obrotowych (hybrydowych) na istniejących i projektowanych kominach oraz wentylatorów kanałowych (toalety ogólnodostępne) usprawniających system wentylacji grawitacyjnej w budynku, u) montaż nawietrzaków okiennych higrosterowalnych oraz ściennych nad drzwiami zewnętrznymi od strony południowej budynku (tylne wejście), v) uzupełnienie pionów wentylacji grawitacyjnej, w) odtworzenie instalacji odgromowej, oświetlenia, itp. na elewacji budynku, x) wymiana schodów wejściowych do budynku wraz z budową nowoprojektowanej rampy dla niepełnosprawnych i budową nowoprojektowanego wejścia oraz stopni od strony południowej budynku, y) budowa nowego przyłącza do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 4. Informacje pomocnicze: a) Szacunkowa wartość robót, których dotyczy nadzór inwestorski została określona na kwotę 1.594.523,16 zł netto. b) Zakres wykonywanych przez wykonawcę prac szczegółowo określają: - Projekt budowlany, - Projekt wykonawczy, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiary robót. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: filia w Jaworkach - ul. Czarna Woda 7. 6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) realizacja obowiązków przypisanych Nadzorowi Inwestorskiemu zawartych w umowie na realizację robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ) b) prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; c) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, w tym zwoływane z inicjatywy przedstawiciela Zamawiającego; d) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu, przygotowywania projektów korespondencji związanej z prowadzonymi robotami na rzecz administracji i organów kontrolnych; e) inicjowanie lub opiniowanie propozycji zmian do umowy, lub realizacji robót dodatkowych (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp), w tym weryfikacji konieczności ich wykonania, zgodności z przepisami prawa, przygotowania niezbędnej dokumentacji. W tym samym zakresie Wykonawca będzie zobowiązany w przypadku konieczności zastosowania zamiennych rozwiązań i materiałów, bądź to w przypadku ujawnienia wad dokumentacji projektowej. f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; g) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; h) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; i) zarządzanie zespołem branżowych inspektorów nadzoru j) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; k) terminowe przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych, w tym opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca w tym zakresie z Inwestorem, projektantem i wykonawcą robót budowlanych; l) podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; m) w okresie 1 roku od odbioru końcowego robót budowlanych wspieranie działań Zamawiającego mającego na celu realizację obowiązków wykonawcy robót budowlanych wynikających z gwarancji i rękojmi poprzez: - wsparcie zamawiającego w procesie zgłoszenia ewentualnych braków i usterek, - nadzór nad działaniami wykonawcy robót budowlanych mających na celu usunięcie zgłoszonych usterek - uczestniczenie w odbiorze robót usterkowych - udział w dwóch przeglądach powykonawczych, po upływie 6 miesięcy i 1 roku od zakończenia robót budowlanych i sporządzenie protokołu z dokonanego przeglądu. n) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno – budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii przedstawiciela Zamawiającego, autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżąca weryfikacja umów z ewentualnymi podwykonawcami, - opiniowanie, weryfikacja dokumentów i doradztwo na rzecz inwestora w odniesieniu do form zatrudniania pracowników przez Wykonawcę i podwykonawców (art. 29 ust. 3a ustawy PZP), - opracowanie dokumentacji dotyczącej końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji, w szczególności przedstawienie pisemnego sprawozdania dotyczące postępu robót budowlanych, lub przedstawienie opinii w odniesieniu do sprecyzowanego aspektu prowadzonych robót budowlanych przygotowywane - na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. 7. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 8. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego – Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie projektu pn. Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce dofinansowanego ze środków UE w ramach PO IiŚ 2014-2020, Priorytet I - Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 4.1 – Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznego, w tym w budynkach publicznych, i w sektorze mieszkaniowym. 9. Do projektu zostało zakwalifikowanych 114 jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia rozlokowanych na terenie całego kraju, dla których organem prowadzącym jest Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a bezpośredni nadzór organizacyjno - finansowy sprawuje Zamawiający - Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie. 10. Kody CPV: 10.1. Główny: 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 10.2. Dodatkowe: 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 11. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na 2 miesiące, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy, a faktura końcowa wynosząca 20% zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach