Przetargi.pl
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3, Publicznego Gimnazjum w Zdzieszowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Januszkowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Żyrowej oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-330 Zdzieszowice, ul. Piastów 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 472 66 10 , fax. 0-77 472 66 12
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach
    ul. Piastów 20 20
    47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 472 66 10, fax. 0-77 472 66 12
    REGON: 00450277300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdzieszowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3, Publicznego Gimnazjum w Zdzieszowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Januszkowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Żyrowej oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Wykonanie i wydanie posiłków z przeznaczeniem na dożywianie dzieci w następujących szkołach: a. Publiczna Szkoła Podstawowej Nr 1, ul. Bolesława Chrobrego 36, 47-330 Zdzieszowice b. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, Plac 1 Maja 1, 47-330 Zdzieszowice c. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice d. Publiczne Gimnazjum w Zdzieszowicach, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice e. Publiczna Szkoła Podstawowa w Januszkowicach, ul. Lesiańska 6, 47-330 Zdzieszowice f. Publiczna Szkoła Podstawowa w Żyrowej, ul. Wojska Polskiego 4, 47-330 Zdzieszowice g. Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, posiłki wydawane w Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 34/B, 47-330 Zdzieszowice lub w siedzibie Wykonawcy jeżeli będzie ona umiejscowiona na terenie Gminy Zdzieszowice 2. Wymagana gramatura: -zupa - 0, 5 litra -ziemniaki - 200 g -pieczywo - 4 kromki chleba -mięso - 80 g 3. Ustala się, iż posiłki muszą być dwudaniowe i przynajmniej 2 razy w tygodniu powinien być to posiłek mięsny. Posiłki muszą posiadać wymaganą kaloryczność. Posiłki muszą być sporządzane z produktów świeżych, wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. Posiłki oferent będzie wykonywał i wydawał codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki (zwolnienie z wydawania posiłków nie dotyczy ferii zimowych). Ilość wydanych posiłków w szkołach objętych przetargiem ustala się na około 88 na dobę z tym, że ich ilość może ulec zmianie i dla danej szkoły będzie uzależniona od ilości decyzji wydanych na dożywianie przez MGOPS w Zdzieszowicach. Posiłki oferent dostarczał będzie własnym transportem na własny koszt w pojemnikach będących jego własnością. Godziny wydawania posiłków oferent będzie uzgadniał z Dyrektorem szkół przed rozpoczęciem dożywiania. Posiłki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych wydawane będą w Domu Dziennego Pobytu w Zdzieszowicach, ul. Fabryczna 34/B lub w siedzibie Wykonawcy jeżeli będzie ona umiejscowiona na terenie Gminy Zdzieszowice, codziennie z wyjątkiem dni wolnych od nauki (zwolnienie z wydawania posiłków nie dotyczy ferii zimowych) w godzinach uzgodnionych z kierownikiem MGOPS w Zdzieszowicach przed rozpoczęciem dożywiania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: a. posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 7.1, b. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, e. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, f. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia, /niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, b. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, c. Wykaz wykonanych usług, d. Projekt umowy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa mówień publicznych składa następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a. wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem), b. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdzieszowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach