Przetargi.pl
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3, Publicznego Gimnazjum w Zdzieszowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Januszkowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Żyrowej oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-330 Zdzieszowice, ul. Piastów 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 472 66 10 , fax. 0-77 472 66 12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach
    ul. Piastów 20 20
    47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie
    tel. 0-77 472 66 10, fax. 0-77 472 66 12
    REGON: 00450277300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dożywianie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2, Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3, Publicznego Gimnazjum w Zdzieszowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Januszkowicach, Publicznej Szkoły Podstawowej w Żyrowej oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie, dostarczenie i wydanie posiłków z przeznaczeniem na dożywianie dzieci w następujących szkołach: a. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Bolesława Chrobrego 36, 47-330 Zdzieszowice b. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, Plac 1 Maja 1, 47-330 Zdzieszowice c. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice d. Publiczne Gimnazjum w Zdzieszowicach, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice e. Publiczna Szkoła Podstawowa w Januszkowicach, ul. Lesiańska 6, 47-330 Zdzieszowice f. Publiczna Szkoła Podstawowa w Żyrowej, ul. Wojska Polskiego 4, 47-330 Zdzieszowice g. Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, posiłki wydawane w Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 34/B, 47-330 Zdzieszowice lub w siedzibie Wykonawcy, jeżeli będzie ona umiejscowiona na terenie Gminy Zdzieszowice 2. Wymagana gramatura: - zupa - nie mniej niż 450g -ziemniaki ( zamiennie kasza lub ryż lub makaron) - nie mniej niż 200 g -mięso lub ryba - nie mniej niż 120g -surówka (zamiennie jarzyny gotowane) - nie mniej niż 100g - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi od 250g do 300g - kompot nie mniej niż 200ml. 3. Ustala się, iż posiłki muszą być dwudaniowe i przynajmniej 2 razy w tygodniu powinien być to posiłek mięsny. Posiłki muszą posiadać wymaganą wartość energetyczną i odżywczą racji pokarmowych dla żywionych grup wiekowych 7-12 lat, 13-15 lat i 16-18 lat zgodnie z zaleceniami zawartymi w monografii opracowanej przez Instytut Żywności i Żywienia, wydanej przez Ministerstwo Zdrowia: Obiady szkolne 2009r. Posiłki winny być dostosowane do wymogów sanitarnych dotyczących bezpieczeństwa zdrowotnego i wymogów HACAP. Posiłki muszą być sporządzane z produktów świeżych, wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy. Zamawiający zastrzega sobie wgląd do jadłospisów dziennych. Temperatura wydawanego posiłku nie może być niższa niż 70 stopni Celsjusza. 4. Wykonawca zapewni na własny koszt: wykonanie, transport gorących posiłków do szkół w odpowiednich naczyniach (termosach oraz zadba o ich czystość), przechowywanie gorących posiłków do czasu ich wydania, porcjowanie i wydawanie posiłków. Wykonawca zapewni na własny koszt: naczynia wymagane do spożycia posiłków tj. sztućce, talerze i szklanki oraz zadba o ich utrzymanie w czystości i sterylizację oraz potrzebny do tego sprzęt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zadba również o czystość pomieszczeń udostępnionych do porcjowania, wydawania i spożywania posiłków jak również usunie wszelkie odpadki. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do przechowywania, porcjowania, wydawania posiłków oraz ich spożycia na dany dzień. Pomieszczenia będą udostępnione na czas potrzebny do wykonania w/w czynności. W udostępnionych pomieszczeniach wykonawca może przechowywać sprzęt potrzebny do utrzymania w czystości oraz sterylizacji naczyń, jak również same naczynia. 5. Posiłki oferent będzie wykonywał, dostarczał i wydawał według następującego harmonogramu: Zobowiązuje się wykonawcę do dostarczenia gorących posiłków i przygotowania się do ich wydawania, na co najmniej 30 minut przed ich wydaniem w następujących godzinach: 11.40 - 11.55 w Publicznej Szkole Podstawowa Nr 1, ul. Bolesława Chrobrego 36, 47-330 Zdzieszowice 12.30 - 12.50 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2, Plac 1 Maja 1, 47-330 Zdzieszowice 12.15 - 12.30 w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice 12.15 - 12.30 w Publicznym Gimnazjum w Zdzieszowicach, ul. Nowa 3, 47-330 Zdzieszowice 12.25 - 12.45 w Publicznej Szkole Podstawowej w Januszkowicach, ul. Lesiańska 6, 47-330 Zdzieszowice 11.30 - 11.50 w Publicznej Szkole Podstawowej w Żyrowej, ul. Wojska Polskiego 4, 47-330 Zdzieszowice 15.00 - 17.00 dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, w Domu Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 34/B, 47-330 Zdzieszowice lub w siedzibie Wykonawcy, jeżeli będzie ona umiejscowiona na terenie Gminy Zdzieszowice. Luty 2010r. Od poniedziałku do piątku włącznie z okresem ferii zimowych od 1 do 14 lutego w szkołach, w których zostanie złożone zapotrzebowanie na posiłki oraz dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Marzec 2010r. Od poniedziałku do piątku. Kwiecień 2010r. Od poniedziałku do piątku za wyjątkiem przerwy świątecznej od 1 do 6 kwietnia oraz w szkołach podstawowych za wyjątkiem 8 kwietnia (egzamin) i w gimnazjum za wyjątkiem dni od 27 do 29 kwietnia (egzamin gimnazjalny). Maj 2010r. Od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dnia 3 maja (święto). Czerwiec 2010r. Od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dnia 3 czerwca (święto) i 4 czerwca (dzień wolny) do dnia 25 czerwca. Lipiec 2010r. Przerwa wakacyjna. Sierpień 2010r. przerwa wakacyjna. Wrzesień 2010r. Od poniedziałku do piątku. Październik 2010r. Od poniedziałku do piątku. Listopad 2010r. Od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dnia 1 i 11 listopada (święto). Grudzień 2010r. Od poniedziałku do piątku za wyjątkiem przerwy świątecznej od 23 do 31 grudnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w/w harmonogramu. O każdej zmianie wykonawca zostanie powiadomiony, co najmniej na 5 dni przed zmianą. Ilość wydanych posiłków w szkołach objętych przetargiem ustala się na około 95 na dobę z tym, że ich ilość może ulec zmianie i dla danej szkoły będzie uzależniona od ilości decyzji wydanych na dożywianie przez MGOPS w Zdzieszowicach. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie uznana za odrzuconą. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, na podstawie art. 89 Prawa Zamówień Publicznych 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy oraz, że brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (np. referencje), załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; na mocy art. 141 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania; b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; w związku z powyższym do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania jak w ppkt b) powyżej; wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie dokonywana do rąk ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. c) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) w przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a. wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem --za zgodność z oryginałem--, b. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zdzieszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach