Przetargi.pl
Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 03.01.2011r do 31.12.2011r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. 17 Lipca 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2651442 , fax. 032 2656811 w. 18
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 17 Lipca 27 27
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2651442, fax. 032 2656811 w. 18
    REGON: 00345041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 03.01.2011r do 31.12.2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i podawaniu dwóch posiłków dziennie tj, gorącego posiłku i podwieczorku dla osób korzystających z pomocy społecznej w MOPS - Czeladź w okresie od 03.01.2011 do 31.12.20101 Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania. Charakterystyka Zadanie A Opis zadania A 1.Wykonawca sporządza gorący posiłek z własnych produktów i surowców. 2.Wykonawca sporządza gorące posiłki ściśle wg załączonego jadłospisu (Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). Jadłospis powtarza się cyklicznie, w kolejności ustalonej w ww. załączniku (kolejno od poz.1 do 36) do końca realizacji zamówienia. 3.Wykonawca dostarcza gorący posiłek do punktów żywienia, we własnych termosach, gwarantujących wymaganą temperaturę posiłków, własnym środkiem transportu. 4. Miejsca wydawania gorących posiłków - Punkt Żywienia nr 1 ul. 17 lipca 27, Czeladź - 130 osób, godziny wydawania posiłków od12:00 do 14:00 - Punkt Żywienia nr 2 ul. Zwycięstwa 6, Czeladź, 80 osób, godziny wydawania posiłków od13:00 do 14:00 - Punkt Żywienia nr 3ul. 35 Lecia 6, Czeladź, 110 osób, godziny wydawania posiłków od 12:00 do 14:00 5. Na obiady uczęszczają osoby o umiarkowanej aktywności fizycznej w wieku od 25 do 60. 6.Gorące posiłki będą wydawane od poniedziałku do soboty. Na dni świąteczne ustawowo wolne od pracy (ustawa z 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy - DZ.U. z 1951r. nr 4 poz. 28 z późn. zm.) przypadające w ciągu tygodnia będzie wydawany suchy prowiant w cenie obiadu. Jeżeli na niedzielę przypadnie dzień ustawowo wolny od pracy to na ten dzień również będzie wydawany suchy prowiant cenie obiadu. 7.Suchy prowiant na dni świąteczne wydawany będzie w dniu poprzedzającym to święto, przy wydawaniu gorącego posiłku. 8. Przykładowo suchy prowiant powinien składać się z: konserwy mięsnej lub suchej kiełbasy albo konserwy rybnej i pieczywa, ciasta - w okresie świątecznym. 9.Wydawanie posiłków nastąpi po udokumentowaniu prawa do poboru posiłku przez osoby korzystające ze stołówki. 10.Wykonawca zachowuje prawo do rozliczenia obiadu zgodnie z zamówieniem również w przypadku wystąpienia różnicy między ilością zamówioną a wydaną. 11.Rozładunek i transport termosów jest obowiązkiem Wykonawcy. 12. Mycie termosów Wykonawca zapewnia we własnym zakresie poza punktami żywienia. 13.Talerze i sztućce dostarcza Zamawiający. 14. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie co najmniej trzech osób, po jednej w każdym punkcie żywienia. Osoby te są zobowiązane do wydawania posiłków, mycia i wyparzania naczyń i sztućców oraz utrzymania porządku w pomieszczeniach kuchni i jadalni. 15. Osoby wydające posiłki powinny posiadać aktualne badania lekarskie, książeczkę zdrowia oraz właściwą odzież roboczą. 16. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór brudnych naczyń i sztućców oraz ich mycie i wyparzanie własnymi środkami myjącymi, przy użyciu sprzętu będącego na wyposażeniu punktów żywienia. 17. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku w pomieszczeniach kuchni, jadalni, zapleczu własnymi środkami czystości. 18. Wykonawca usuwa z ww. placówek odpady. 19.Wykonawca przestrzega zasad higieny w pomieszczeniach oddanych w użytkowanie oraz zasad BHP i p.poż. 20. Wykonawca zobowiązuje się do użytkowania powierzonego sprzętu zgodnie z instrukcjami obsługi. 21. Wykonawca ponosi koszt naprawy powierzonego sprzętu. 22. Wykonawca ponosi ryczałtowy koszt dostawy przez Zamawiającego mediów oraz ryczałtowy koszt za używanie pomieszczeń kuchennych. Kwota ryczałtowa za media i czynsz wynosi 300 zł. miesięcznie (kwota ta dotyczy odpłatności za wszystkie punkty żywienia). Charakterystyka Zadania B 1. Wykonawca sporządza podwieczorek z własnych produktów i surowców. 2. Wykonawca dostarcza podwieczorek do niżej wymienionych placówek własnym środkiem transportu 3. Podwieczorek będzie przygotowywany ściśle wg załączonego jadłospisu (Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia). Jadłospis powtarza się cyklicznie, w kolejności ustalonej w ww. załączniku (kolejno od poz.1 do 36) do końca realizacji zamówienia. W razie wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca przygotuje suchy prowiant w cenie posiłku. 4. Miejsca wydawania podwieczorków:: - Filia Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie ul. 11 - go Listopada 8, Czeladź, 25 osób,godziny wydawania posiłków w roku szkolnym (od poniedziałku do piątku)od 14:00 do 16:00, godziny wydawania podwieczorku w ferie i wakacje (od poniedziałku do piątku) od 10:00 do 11:00 - Sekcja Opiekuńczo - Wychowawcza ul. Zwycięstwa 6, Czeladź, 25 osób, Godziny wydawania posiłków w roku szkolnym (od poniedziałku do piątku)od 14:00 do 16:00, Godziny wydawania podwieczorku w ferie i wakacje (od poniedziałku do piątku) od 10:00 do 11:00 5. Wykonawca przygotowuje podwieczorek z wyłączeniem napojów które sporządza Zamawiający z produktów dostarczonych przez Wykonawcę i dostarcza do placówek podanych poniżej i przekazuje go opiekunowi placówki. Wydawanie podwieczorku należy do obowiązków Zamawiającego. 6. Z podwieczorków korzystają dzieci od 7 do 13 lat o umiarkowanej aktywności fizycznej. Ustalenia ogólne dla zadania A i B 1. Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11:00 ilość posiłków przewidzianych do wydania na dzień następny. 2. Wykonawca sporządza na koniec każdego miesiąca zestawienie zbiorcze obejmujące ilość wydanych gorących posiłków i podwieczorków, zgodnie z zapotrzebowaniem na dany miesiąc. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytego traktowania osób korzystających z punktów żywienia. 4. Wymienione powyżej ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji wyłącznie przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia (do 15%). 5. Nie dopuszcza się dokonywania zmian w załączonym jadłospisie bez uprzedniej pisemnej zgody kierownika działu świadczeń społecznych. W przypadku zmiany jadłospisu należy wybrać posiłek z listy czyli Załącznika nr 1 i 2 do opisu przedmiotu zamówienia w takiej samej cenie jaka przypada na dzień dokonania zmiany. Jadłospis powtarza się cyklicznie, (posiłki będą wydawane w kolejności ustalonej w ww. załączniku tzn. kolejno od poz.1 do 36) od początku do końca realizacji zamówienia. 6.W przypadku nieprzygotowania posiłku lub jego części z winy Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zakupu posiłków lub jego części u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu w całości obciąży Wykonawcę. Wysokość kosztów posiłków może wtedy przekroczyć ustaloną cenę wyżywienia na 1 osobę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wydawania posiłków. 8. Po wcześniejszym ustaleniu terminu Wykonawca ma możliwość zapoznania się z warunkami lokalowymi i technicznymi w punktów żywienia. 9.Odpowiedzialność przed organami Inspektoratu Sanitarnego w zakresie związanym z żywieniem za punkty żywienia spoczywa po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca jest zobowiązany przez cały czas trwania umowy do posiadania aktualnej Decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem tj. produkcji potraw od surowca do gotowego wyrobu oraz prowadzenia usług cateringowych. (Decyzja musi dotyczyć miejsca produkcji o posiłków objętych niniejszym zmówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ważności ww. dokumentu przez cały czas trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach