Przetargi.pl
Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 02.01.2010r do 31.12.2010r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. 17 Lipca 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2651442 , fax. 032 2656811 w. 18
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 17 Lipca 27 27
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2651442, fax. 032 2656811 w. 18
    REGON: 00345041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi w okresie od 02.01.2010r do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, dostarczaniu i podawaniu dwóch posiłków dziennie tj, gorącego posiłku i podwieczorku dla osób korzystających z pomocy społecznej w MOPS - Czeladź w okresie od 02.01.2010 do 31.12.2010r Przedmiot zamówienia obejmuje następujące ilości: - 320 gorących posiłków dziennie, które będą wydawane od poniedziałku do soboty włącznie. Na dni świąteczne wolne od pracy (ustawa z 18 stycznia 1951r o dniach wolnych od pracy - Dz.U. z 1951r nr 4 poz. 28 z poźn. zm.) przypadające w ciągu tygodnia będzie wydawany suchy prowiant w cenie obiadu. - 50 podwieczorków dziennie, które będą wydawane od poniedziałku do piątku włącznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 3 000, 00 zł. PLN (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) Wykonawca sam wybiera formę wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 92 1050 1269 1000 0008 0214 9443. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Posiłki dla podopiecznych MOPS w Czeladzi w okresie od 02.01.2010r - 31.12.2010r W pozostałych przypadkach wymagane jest wniesienie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokument ten należy zdeponować w kasie MOPS w godzinach od 10:00 do 13:00, a kopię z potwierdzeniem wniesienia dołączyć do oferty. Dokumenty, o których mowa w punkcie.3. (b) - 3.(e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za skutecznie wniesione uważa się wadium, które przed wyznaczonym terminem znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ją zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja bankowa powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej, udzielających gwarancji)oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją , c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych a w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Okoliczności i zasady zwrotu, zatrzymania czy ponownego wniesienia wadium określa art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności przez Wykonawcę na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -posiadają doświadczenie tzn. w okresie ostatnich trzech lat wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę w zakresie przygotowania, dostarczania i podawania posiłków o wartości brutto nie mniejszej niż 350 000zł PLN). spełniają wymagania określone szczególnymi przepisami z zakresu żywności i żywienia -posiadają opracowany, będący w trakcie wdrażania lub wdrożony system HACCP oraz opracowane, będące w trakcie wdrażania i wdrożone zasady GHP, GMP. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - są ubezpieczeni w zakresie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu tego powinien wynikać zakres działania odpowiadający profilowi niniejszego zamówienia oraz wskazanie osoby lub osób uprawnionych do podpisania oferty; 3. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Wymagana co najmniej jedna usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. obejmująca przygotowanie, dostarczanie i podawaniu posiłków, o wartości brutto nie mniejszej niż 350 000 zł PLN. 4. Zaświadczenie z instytucji uprawnionej do stwierdzenia, że firma opracowała, wdraża lub wdrożyła zasady GHP,GMP oraz systemu HACCP. 5.Decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Uwagi 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokument wymienione w pkt. 1, 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Uwaga! 1. Wymienione wyżej dokumenty muszą być załączone do oferty. Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii dokumentów poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach