Przetargi.pl
Porządkowanie stanu słupów oddziałowych w Nadleśnictwie Srokowo w roku 2012

Nadleśnictwo Srokowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-420 Srokowo, ul. Leśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7534705 , fax. 089 7534261
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Srokowo
    ul. Leśna 1 1
    11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7534705, fax. 089 7534261
    REGON: 51100114200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Srokowo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Porządkowanie stanu słupów oddziałowych w Nadleśnictwie Srokowo w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Nadleśnictwa Srokowo (lokalizacja wg leśnictw poniżej) usługi (KOD CPV 50000000-5 usługi naprawcze i konserwacyjne) polegającej na: a) odnowieniu 766 sztuk istniejących słupów oddziałowych, które zakresem prac obejmuje: oczyszczenie powierzchni słupów przed malowaniem, pomalowanie główek słupów oddziałowych i tła na kolor biały oraz numerów na kolor czarny zgodnie ze schematem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ farbami odpornymi na ścieranie i warunki atmosferyczne b) prostowaniu, przekopaniu i odnowieniu 65 słupów oddziałowych, które zakresem prac obejmuje: wyprostowanie przechylonych, wkopanie leżących oraz przeniesienie na odległość do 20 m słupów zlokalizowanych w niewłaściwym miejscu, wykonanie prac opisanych powyżej w punkcie a) c) dostawie, przewiezieniu i wkopaniu nowych słupów oddziałowych w ilości 150 sztuk, które zakresem prac obejmuje: dostawę słupów oddziałowych wykonanych z granitu (graniastosłup prawidłowy czworokątny) o wymiarach: szerokość 15 cm (+/- 2cm) i wysokości 100 cm (+/- 5 cm) z główką o wysokości 20 cm piaskowaną lub promieniowaną, rozwiezienie ich do miejsc przeznaczenia i wkopanie w grunt wraz z zastabilizowaniem. wykonanie prac opisanych powyżej w punkcie a) d) Wykonanie warstwy numerycznej obrazującej wykonanie w/w prac Leśnictwo Ilość zgodna z pkt 3a Ilość zgodna z pkt 3b Ilość zgodna z pkt 3c Jezioro 72 5 Wilcze 61 3 Łączki 51 2 Bobry 56 16 Zielone 54 0 Mały Kamień 83 6 Królikarnia 88 0 Dąbrowa 65 3 Tolkowiec 28 14 24 Suśnik 62 2 Kronowo 21 0 37 Gierłoż 55 4 Nakomiady 32 5 40 Poganowo 38 5 49 Razem 766 65 150 Prace powinny zostać wykonane zgodnie z Instrukcją Urządzania Lasu stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego LP z dnia 21.11.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000PLN (jeden tysiąc) 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45.6 ustawy PZP. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Konto: BOŚ S.A. Olsztyn 98154010722001501380060001 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniężna formach należy załączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 6.06.2012r. do godz. 11.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 9. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_srokowo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach