Przetargi.pl
Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu dróg powiatowych. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (zał. Nr 9 do SIWZ) oraz dokumentami technicznymi. Zakres robót obejmuje m. in. następujące elementy: Część nr 1 Droga nr 1352N odc. Kowale – Glądy a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej – 660,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 645,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości – 660,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 645,00 m2 Część nr 2 Droga nr 1346N m. Radziejewo a) Roboty pomiarowe – 0,06 km b) Karczowanie pni drzew – 3,0 szt. c) Usunięcie ziemi urodzajnej o grubości 15cm z wywiezieniem – 100,0 m2 d) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 8cm z wywiezieniem (pod wyspy dzielące i poszerzenia) – 49,14 m2 e) Rozebranie istniejącego podbudowy grubości 20 cm z wywiezieniem pod wyspy dzielące – 19,14m2 f) Roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem skarp i dna , w grun kat. III z wywozem – 48,90 m3 g) Formowanie, zagęszczanie nasypów z profilowaniem skarp, z pozyskaniem materiału i dowozem – 56,00 m3 h) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu – 105,0 m2 i) Skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wiążącej i ścieralnej – 200,0 m2 j) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na poszerzeniu – 81,0 m2 k) Wykonanie podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wyspach – 12,74 m2 l) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa na poszerzeniu – 81,0 m2 m) Wykonanie podbudowy gr. 20 cm z betonu C12/15 na wyspach dzielących – 19,14 m2 n) Wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 8 cm z betonu asfaltowego AC 22W z dowozem na poszerzeniu – 81,0 m2 o) Ułożenie siatka zbrojeniowa szklano-węglowa przesączana asfaltem 120x120 KN na warstwie podbudowy bitumicznej na połączeniu starej jezdni z poszerzeniem – 60,0 m2 p) Ułożenie warstwy wiążącej gr.4 cm z betonu asfaltowego AC 16W z dowozem – 100,0 m2 q) Ułożenie w-wy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11S z dowozem – 100,0 m2 r) Darniowanie skarp z pozyskaniem darniny i jej dowozem - 50,0 m2 s) Wykonanie poboczy z kruszywa (mieszanka optymalna) stabilizowanego mechanicznie gr 12 cm – 60,0 m2 t) Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) – 41,60 m2 u) Ustawienie słupków stalowych o średnicy 70mm dla znaków pionowych zgodnie z projektem organizacji ruchu – 5 szt. v) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. w) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 szt. x) Przymocowanie tabliczek drogowych odblaskowych do słupków zgodnie z projektem organizacji ruchu – 1 szt. y) Ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu - 2 szt. z) Usunięcie istniejącego oznakowania pionowego (znaki B-33, B-34, słupki) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl. aa) Przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (same znaki B-33, znaki i słupki D-42, D-43 E-17a, E-18) zgodnie z projektem organizacji ruchu – 2 kpl. bb) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm wtopionych na podsypce cementowo piaskowej wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem – 60,0 m2 cc) Ustawienie krawężników betonowych 15 x 30 na płask na podsypce cementowo piaskowej (na podbudowie betonowej) na wyspach – 22,0 mb dd) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej na wyspie – 12,74 m2 Część nr 3 Droga nr 2355N ul. Błotna we Fromborku a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 15 cm z wywiezieniem – 15,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wiążącej – 890,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 861,00 m2 d) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości – 890,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 861,00 m2 f) Wyrównanie nawierzchni zjazdów nieutwardzonych kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości – 4 szt. g) Wykonanie poboczy (gr. 10 cm i szer. 0,50m) z mieszanki optymalnej z kruszywa w ilości – 990,00 m2 Część nr 4 Droga nr 1157N odc. Stare Siedlisko – Książki a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej – 2 125,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 2 080,0 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości – 2 125,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 2 080,00 m2 Część nr 5 Droga nr 1348N odc. Gładysze – Tatarki a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 10 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej – 602,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 587,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 150 kg/m2) w ilości – 602,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 587,00 m2 Część nr 6 Droga nr 1322N odc. Piele – Grabowiec a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 7 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej – 1 820,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 1 788,00 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 75 kg/m2) w ilości – 1 820,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 1 788,00 m2 Część nr 7 Droga nr 1395N m. Jachowo a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm na włączeniu do istniejącej nawierzchni bitumicznej z wywiezieniem – 10,00 m2 b) oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni przed ułożeniem warstwy wyrównawczej – 923,00 m2 c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej w ilości – 900,0 m2 d) wykonanie warstwy wyrównawczej betonem asfaltowym AC 16W z transportem (średnio 100 kg/m2) w ilości – 923,00 m2 e) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z SMA 8 z transportem w ilości – 900,00 m2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (dalej zwaną: „STWiORB”) stanowiącym załącznik 9 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy winien być wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy na teren budowy wszystkie materiały, określone co do rodzaju, standardu i ilości w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz ponosi za nie pełną odpowiedzialność. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Piotrem Dembowskim, przedstawicielem Zamawiającego pod nr telefonu 55 625 73 73. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne a jej nie dokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Przy przekazaniu placu budowy Zamawiający wskaże w terenie dokładną lokalizację odcinków do wykonania naprawy nawierzchni. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 9. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 . z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 10. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową. 11. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB. 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: • segregować i właściwie utylizować odpady, • w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 – 6, • stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. 18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty dla poszczególnych części (1-8) na okres min. 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót lub na okres określony przez Wykonawcę w ofercie, lecz nie dłuższy niż 5 lat. 19. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a Ustawy – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: a) najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną Listę Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, która stanowić będzie załącznik do umowy. b) roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami wymienione w załączniku do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. c) wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). d) W celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę Zamawiający przewiduje możliwość zwrócenia się z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności z informacjami zawartymi w Wykazie Pracowników. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie badań, prób, sprawdzeń, b) kierowanie pojazdami, maszynami, sprzętem, c) praca przy wykonywaniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach