Przetargi.pl
Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej i sportowej szkół podstawowych w Gminie Giżycko

Gmina Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 99 60 , fax. 87 429 99 76
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giżycko
    ul. Mickiewicza 33
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 99 60, fax. 87 429 99 76
    REGON: 79067122500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej i sportowej szkół podstawowych w Gminie Giżycko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej i sportowej szkół podstawowych w Gminie Giżycko”. Objęty zamówieniem zakres robót został przewidziany do realizacji w dwóch częściach i obejmuje: Część I Prace remontowo-adaptacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Bystrym, gmina Giżycko Działki ewidencyjne nr: 6/17, 6/133 Termin wykonania zadania: 31.10.2018r. Zakres prac: - cząstkowy remont elementów dachu: wymiana obróbek blacharskich z orynnowaniem i rurami spustowymi, wymiana elementów więźby dachowej jak: deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe, podbitka z impregnacja elementów drewnianych oraz wykonanie poprawy instalacji odgromowej (po uzgodnieniu z zamawiającym). - naprawa elewacji i wykonanie nowej kolorystyki: przygotowanie elewacji (mycie i czyszczenie mechaniczne), przygotowanie podłoża (odbicie i uzupełnienie brakujących tynków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorystyce zaakceptowanej przez Zamawiającego. Część II Prace remontowo-adaptacyjne budynku i boiska Szkoły Podstawowej w Upałtach, gmina Giżycko Działki ewidencyjne nr: 51/4, 154/3, m317/3, 317/4 Termin wykonania zadania: 31.10.2018r. Zakres prac: - kompleksowy remont dachu: usuniecie starego pokrycia z papy, przygotowanie podłoża, wykonania nowego pokrycia papą termozgrzewalną dwuwarstwową (papa podkładowa min. 4 mm + nawierzchniowa min. 5 mm) oraz ewentualne wykonanie obróbek blacharskich z orynnowaniem, poprawa instalacji odgromowej, naprawa istniejących kominów (prace te do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji po wykonaniu oceny stanu technicznego). - naprawa elewacji i wykonanie nowej kolorystyki: przygotowanie elewacji (mycie i czyszczenie mechaniczne), przygotowanie podłoża (odbicie i uzupełnienie brakujących tynków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorystyce zaakceptowanej przez Zamawiającego. - dostosowanie obiektu – wykonanie wejścia dla osób niepełnosprawnych: wykonanie utwardzenia i podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki brukowej betonowej (pow. m2), podjazd wykonać w nasypie ziemnym, o nachyleniu podłużnym maksymalnie 5%, bez barierek, drzwi wejściowe istniejące do adaptacji. - modernizacja boiska: wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej, wykonanie krawężnika po obwodzie boiska, wykonanie nawierzchni z natryskowej mieszanki granulatu EPDM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Część Nr 1 zadania: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100), - w przypadku składania oferty na Część Nr 2 zadania: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100), - w przypadku składania oferty na dwie części zadania, Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym ,ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Giżycko. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Gminy Giżycko w PKO BP S.A. nr konta: 65 1020 4753 0000 0202 0038 7357 z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny RRG.271.7.2018. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). 7. Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej i sportowej szkół podstawowych w Gminie Giżycko” – część …, …, Nr referencyjny RRG.271.7.2018 8. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje musza być ważne co najmniej przez okres związania oferta, a w przypadku przedłużenia terminu związania oferta – także przez ten okres.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium 2. Formularz ofertowy 3. Zaparafowany wzór umowy 4. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu 5. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 6. Wzór zobowiązania innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach